I dag gjorde eg noko eg ikkje skulle gjera

 

Og for å seia det med ein gong, det var min eigen regel eg braut. Vil tru det var eit eingongs tilfelle……

 

Eg har alltid vore flink til å rota meg inn i regelstyrte system med strenge reglar. Slik og slik skulle eg gjera, for da gjekk alt så bra så. Etter ei stund var eg så frykteleg lei, slik overlei……. 10 ville hestar kunne ikkje få meg attende til reglane. Ikkje det at eg veit kvar dei skulle koma frå, men hadde dei kome har det nok ikkje hjelpt. Trur eg.

Så eg har funne ut at nokre reglar skal eg halda meg unna, og da vert DET ein regel og.

 

Da eg sto opp til morgonen kjende eg at baksida av føtene føltes velbruka, så dugnaden eg var med på i går, der eg prøvde å væra flinkare enn kva eg er, hadde funka kan ein seia…..eg hadde ei kjense av at eg hadde trena. Samtidig hadde eg ein lett bibring i kroppen, slik som når kroppen får litt for lite mat. Og da kjende eg det, eg fekk berre så lyst………, frykteleg lyst…..til og ta fram……ja, akkurat, VEKTA.

Men så har eg funne ut at for og ikkje bli hekta på vekta, så skal den få fred det meste av tida. Eg skal berre vege meg kvar tredje onsdag. Så det betyr at no til onsdag er det ei veke til veging. Det er regelen.

Men før eg rakk å stoppa meg sjølv hadde eg reve vekta fram frå under vasken, og før eg fekk sukk for meg sto eg der…….. Oppå vekta.

Og…….den hadde minka TO kilo!!!! To kilo på ei og ei halv veke berre fordi eg et ofte.

 

Plutseleg følte eg meg så tynn og lekker……ha, ha, at eg fann fram ettersitjande klede og drog ut i verda.

Og det ga resultat, eg fekk tilbakemeldingar om fresh og at eg hadde minka og at eg såg så fin ut, det var like før eg stilte meg opp i positur. Eg vart så høg at eg heldt på å gløyma å takka. Fekk berre lyst til å svinsa i rundt slik at alle skulle sjåååå.

Men – skal eg var ærleg, så har eg både mage og kilo i mengder. Var berre artig å prøvesmaka kjensla.

Så sjølv om det regnar og bles no skal eg ta på meg passande tøy og sko, ta på hunden band……..og ut på en rask kveldstur. Men eg trur eg skal få ha musikk på øyra….uten ein einaste regel…..

16 kommentarer
    1. Hørtes helt herlig ut. Nå klarer du å se deg selv som du vil være og det hjelper så mye når man smiler til seg selv i speilet! Kos deg masse med den gode følelsen! 🙂

    2. Så artig når man legger om kosthold og ser resultater! Lykke til, og husk, så lenge du er fornøyd med deg selv så er det godt nok uansett 🙂

    3. Vi kan “late som” mens vi er på veien dit vi vil! Dessuten : mellom to og tre kilo merkes det – når en ikke er VELDIG overvektig fra før….. Så bare svins, du! 😀

    4. natheless: Litt komisk og litt morsomt…..av og til tillate seg å være skikkelig barnslig. Men kjenner at kroppen føles betraktelig lettere, tror jeg har mista ca. 8,5 kilo siden starten av mai. Og jeg tror dette skaper energi…og det koser jeg meg masse med :)))).

    5. Gratulera , det var jo eit strålande resultat. Du hadde sikkert mistanke på førehand, to kilo merkar en vel på kleda. Lukka til vidare. Det er rart med slike reglar ein lagar seg sjøl, eg kjenner godt til det.

    6. bakk: Heia bakk :))), ja – det er artig :). Dette var litt slik tulleinnlegg, men det er veldig godt å oppleve at en har kroppen mer på parti….sier dette eksemplet bakk…..som har en rimelig lang vei å gå foreløpig :)))).

    7. karidansen: He, he…..slik “late som” leker kan alltid være artig :))). Nå har jeg ganske mye dødvekt og tonnasje, men det forsvinner litt i høyden min. Men siden starten av mai nærmer det seg snart ti kilo borte vekk, og det merkes absolutt. Men svinse bør en ta seg tid til uansett når det måtte være :))))).

    8. Oldemorbloggen: Takk…eg tenkte kanskje ikkje eg hadde gått ned sidan sist eg vog meg….men artig var det. Men no kjem eg nok til å gå opp på denne vekta med forventningar neste gong…ja, ja…..det var denne vekta som ikkje skulle ha nokon stor rolle. Ja, du kjenner til reglane du også ja 🙂

    9. Så enormt kjekt å se når vektnåla beveger seg nedover. Og da får man jo plutselig en motivasjon som nesten kan ta pusten fra en. Man blir glad og lett, bokstavelig talt. Og da stiger humøret, og man kan lettere tulle og tøyse og virkelig leve og kose seg 🙂 Jeg er så glad på dine vegne. Hos meg har vektnåla stoppet etter 24 kilo i minus. Og jammen er jeg veldig godt fornøyd med det. Det har vært en fryd å handle nye klær. Siste innkjøp ble gjort i dag. Et elastisk og godt dongeri skjørt 🙂
      Kos deg masse med disse gledene, det har du virkelig fortjent <3 Klem <3

    10. å så deilig da,javist kan du danse og vise deg frem 🙂 du er ei flott dame og når kiloane sakte men sikkert forsvinner har du lov å være høg hi hi,samtidig skjønner eg deg når det gjeld å ta fram vekta,det bør ikke vere den som har fokus 🙂

    11. Eva: Det kan jeg tenke meg at det må være artig med nye innkjøp. Nye klær. Er nok en stund til jeg er der at det er nødvendig….og helt greit seier pengeboka :)))). Men som du sier blir alt lettere…………. i mangedobbel forstand.
      Ønsket mitt er og gå ned noen tikilo…..men det kan hende jeg har blitt for gammel til og bli så tynn som jeg ønsker. Men hovedfokuset er at kroppen skal ha det bedre. At det skal være letter å stikke en tur ut. Og jeg skal ha det artig :).
      Takk for de gode ønska, glede fortjener vi alle. Klem<3

    12. fruensvilje: He, he…..jeg tuller litt da, men TUSEN takk så koselig sagt.
      Jeg håper at kiloa forsvinner greit, men vekta skal ikke ha hovedrollen, det er følelsen jeg har inni meg….ikke hvordan jeg utapå meg :)).
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg