ØL vil eg ha i kveld

 

Når dagen har vore lang og travel da kan det væra fantastisk godt og dra opp en boks……

 

Lang dag mot kveld er passert, den tok på. Likevel…….eg sit her med ein god kjensle. Eg fekk unna mykje. Eigentleg fekk eg unna det eg skulle og da vart dagen lang.

Da eg var på tur heim for eg innom ein butikk for å handle. Det første eg plukka med meg var øl……. Eg måtte ha øl!!!

Og eg som mest ikkje drikk alkohol…….i kveld var det det eg VILLE ha.

Fordi eg fortjener det, tenkte eg.

Men kvelden vil ikkje verta så lang. I morgon blir det ein del køyring og feiring av ein fødselsdag i Trondheim. Eg var nokså restriktiv til om eg skulle reise oppover, for eg må tidleg opp på søndag også. Men eg skjønte det var mykje som måtte til for å seia nei.

Men i flaksinga mi i dag gløymde eg heilt å kjøpe gåve.

I går hadde vi ein slik nydeleg, nydelegdag. Sat ute, planta i blomsterkrukker og eg kosa meg verre.

Yngste svippa innom på tur frå faren til feiring av ein annan fødselsdag i ein annan by. I går kveld åt vi blomkålsupe på terrassen, fann ut at vi eigentleg var nokså trøyte og så la vi oss -.


I dag vakna eg til regn.

Eg var tidleg opp til legetime og fekk set i verk eit par ting for å  få fortgang i å bli betre. Eller bestilt……..

Den eine var psykomotoriker……..trur eg tittelen er. Den handlar om å sjå kroppen i samanheng.

Blir spanande, ikkje minst om eg slepp all klagane frå kroppen. Eg skal få meir energi fordi det er det eg SKAL.

Og så klart kan eg ikkje styra på slik eg gjer akkurat no…….men det er ein overgang. Får ta att tida.

Om litt.

 

Men det utruleg godt å koma heim, laga seg middag og opna denne boksen med øl. Og så avslutta med nokre morellar.

God helg :).

12 kommentarer
    1. Eg har og hatt øl i dag, ein halv boks, ma’en drakk den andre halve. Alltid når han har kjøpt øl, utan at eg veit det, spør han, du skal vel ha vatn, som vanleg til middagen. Når han seier dette, veit eg at han har øl i bakhand, så då svarar eg, at eg skal ha det same som han. Dette er ein spøk oss i mellom.
      Det høyrdes spennande ut med den psykomotorikeren, lukka til.

    2. En sjelden gang er det godt med en iskald øl – i alle fall når det er så varmt som det er her nå! Virker som om du har fått litt mer pågangsmot igjen! God tur til Trondheim! 😀

    3. Oldemorbloggen: He, he, så vatnet er kodeordet for at det eigenteg blir øl :). Det vert skjeldant både vin og øl her. Og når eg skal på eit festleg lag ein og annan gong må eg køyra, så da blir det nokså alkoholfritt. Men den ølen i går smakte absolutt :).
      Første timen med pyskomotorikeren startar midt i ferien i ferien min, og ja, eg er spent.

    4. karidansen: Iskald øl er ikke å forakte :). Du har det varmt….vi hadde så vidt to dager varma – men så ble det regn igjen.
      Jeg er ikke så “piggete” som jeg var for noen dager siden, men har nok for høyt tempo. Men noen fridager i starten av neste uke blir bra. (Jeg har jobba ALT for mye nå). Men det blir nok koselig med en søsterbrusdag i Trondheim sammen med familie.
      Du må ha en riktig fin lørdag.

    5. Vi tok et glass vin i går..og det er heller ikke ofte vi drikker alkohol…men sånn av og til er jo det godt også..håper ølen smakte og at du koser deg på bursdag i dag :))
      Så håper jeg du får godt utbytte av psykomotorisk trening…greit å gi det en sjanse i allefall :))
      God helg videre og klem fra meg <3

    6. Jeg drikker ikke øl i det hele tatt. Har drukket et glass øl i hele mitt liv, og det var pyton 😉 Men vin er mer min drikk. Og i sommervarmen er iskald hvitvin en vinner hos meg 🙂
      Jeg unner deg virkelig den ølen. Noen ganger må man bare. Og da har man fortjent det 🙂
      Det ser ut som at du virkelig står på nå, og du virker mindre motløs og sliten på en måte. Joda, du er nok sliten ja, men du har motivasjon. Og det trengs jo i en sånn prosess 🙂 Herlig å lese i alle fall 🙂
      Kos deg, og forsøk å nyte de små ting innimellom alt du styrer med <3
      Klem <3

    7. he he og så øl da :)) men hvorfor ikke om du liker det hi hi.
      Dagene dine høres travle ut ,tror nok du må ha en vurdering på om du må alt for mulig du treng å få være lit mer i ro og ha tid til hygge 🙂

    8. annebe: Hyggelig av og til å kunne gjøre det :). Ølen smakte absolutt.
      Har hørt folk har hatt veldig positiv effekt av psykomotorisk behandling…..så jeg krysser fingrene. Men første time først i august.
      Håper du har hatt en fin helg :).<3

    9. Siv Svanem: Av og til kan øl smake, spesielt når det er varmt etter en jobb, når det er iskaldt. Håper glasset ditt smakte deg også :).

    10. Eva: Vin er absolutt bedre. Husker første gangen jeg smakte øl….godt var det ikke nei. Men etter år som har gått har det nok forandret smaksløkene mine.
      Føler nok at jeg har noe mer energi….ikke mye, ikke til og skryte av :)…..men litt, bittelitt mer trøkk. Håper det går bra med deg….må lese, det har vært litt for travelt igjen…
      Prøver å slappe av og føle ting er passe…..men har nok styra litt mye, fikk nettopp en korreks…har skrevet lørdag i stedet for søndag på neste helgs arrangement. Har rettet det opp, men blir fryktelig oppgitt av dette rotehue mitt…..
      Klem<3

    11. fruensvilje: Det smakte med øl nå på fredag :).
      Jeg tok en prat i dag, om at det er litt mye…..men fikk bare responsen at slik er det nå….og da skal jeg tydeligvis stå i det….men helt rett svart var det ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg