Gleda i det einsame

 

I dag er eg berre enkelt og greitt skikkeleg introvert. Av og til er det skikkeleg godt.

 

Ein morgon har gått over i dag. I ein grå dag. I dag har sola gått attom skyene, eller skyene gått framom sola. Har ikkje så mykje å seia korleis det er, resultatet er uansett akkurat det same.

 

Eg vakna til ei melding på mobilen. Eit avslag. Kjende eg vart frykteleg lei. For no vert det eit resultat eg ikkje ynskjer. Dette er på vegen for å byggje opp att energi. Kjenner det er godt og ha denne dagen. Ha dagen for meg sjølv. Berre i selskap med meg sjølv.

Eg har alltid vore glad i folk. Frå da eg var lita og gråt når dei som vitja oss drog.

Men eg er også enormt glad i tida for meg sjølv. Der eg ikkje treng å være noko for andre.

 

I dag treng eg ein slik dag. Ein dag til å være snill mot meg sjølv.

Likar du slike dagar for deg sjølv?

 

Av dei ting eg gjerne vil er rydding og noko vasking i huset har nok vore på plass. Og så har eg lova meg sjølv ein tur ut.

Ein tur på tur.

Boffen og eg.

Det blir han glad for.

Eg også…

4 kommentarer
    1. Ja, disse dagene helt alene UTEN å skulle gjøre noe spesielt eller være noe spesielt….de trengs! Da er det godt å være sammen med et dyr, for dyr krever noe på en ANNEN måte. Litt kos, litt mat …eller en tur! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg