Frå seterliv til mobil

 Eg vakna med dundrande hovudpine. Den har heldigvis gjeve seg. Slikt har eg ikkje tid til.

 

Ei bleik sol prøver……. Da eg var ute å hang opp klede kjende eg at litt fikk den til. Lufta er kald, men ein liten varme stråla ut av den overbredde sola. Overbredd av eit tynt skydekke.

Dagen starta med å få unna litt. Før frukosten. Eg har og stroke dukar, gardiner og pyntehandklede. Og eg har set på ein maskinvask til.

Seinare reiser vi opp på setra, da skal vi ha med oss dette opp. Saman med sengeklede og mat og mykje meir. Kanskje skal eg ta med ei flaske vin også. Skal tru kvar eg har lagt dei gryteklutane eg strikka for å ha dit…….åja, dei låg fortsatt i handarbeidskorga mi.

I gårkveld var vi oppe å vaska ned den vesle bua. Det var yngste som var med og ho hyla for kvar ein edderkopp ho såg. Så stille hadde vi det ikkje. Men vi fekk gjort det vi skulle, så vi reiste frå ei rein seter utan daude fluer i vindaugskarmane.

I kveld skal vi overnatta. For det er tradisjon. Kvelden før Bakkseterdagen overnattar fleire av oss som har buer der. Etter at alt er klart grillar vi og er sosiale.

I morgon er det seterdagen. Det brukar å væra mykje folk som kjem. For veret har bruka å vore bra. I morgon seier både YR og STORM regn! Men dei seier faktisk det i dag også…….og den sjenerte sola har eg alt nemnt. Så heilt er ikkje appene på mobilen min å lita på.

Apropos mobil, på setra er det ikkje dekning. Det synest eg er så herleg.

Men eg kan nok ikkje sitte her å skrive, eg må handla og det tyder på ein tur i butikken som omtrentleg neste post på programmet. Skal også handla inn til torsdag, for når eg kjem heim i morgonkveld skal eg klargjera neste dag. Når eg kjem heim på torsdag må alt være klart for da tek eg med meg gjester og eg skal ha ei forsiktig feiring av meg sjølv. For tida går.

Ha ein riktig fin dag.

12 kommentarer
    1. Oj så koselige bilder, sommerlig og nydelig. Ønsker deg en knall fin sommer videre og fin feiring. Har du tid en dag så ta gjerne en titt innom bloggen min også. Får jeg en kommentar fra deg blir jeg kjempeglad

    2. Sommerlig og pent håndarbeide over her :)) Syns det hørtes ut som du hadde vært flink med klesvask og vask av bua…får håpe det blir en fin overnatting og koselig feiring der 🙂 ser idyllisk ut iallefall :)..litt mobil eller pc fri kan være deilig innimellom :)) Klem <3

    3. Det var et svært delikat og glattstrøket pyntehåndkle! Deilig med “mobilfri. Hvis en ikke har “glemt” vanlig sosialt samvær (Sånt gammeldags samvær uten å ha nesa i mobilen) så kan det bli supert. Ingen avbrytelser av noe slag…. Nå ble jeg inspirert til å skrive litt! 😀

    4. Så mye pent du har 🙂 Og så mye du har fått ordnet. Jeg blir nesten utslitt bare av å lese om det 😉 Men det er jo så kjekt det man får gjort. Det ser veldig idyllisk ut på setra. Og edderkopper hører vel med, dessverre. Jeg kan huske min egen angst, men den er ikke så stor nå lenger. Men datteren min ville nok ikke klart å være der engang, så redd er hun for de små krypene 😉
      Kos deg masse med nettfri, og med feiring og det hele…. Det er jo sommer <3 <3

    5. annebe: Veldig fin plass å tilbringe tid. Både barna og jeg er glad for å være der. Og fri for nett og mobil er ordentlig godt inn i mellom :). Klem<3

    6. Eva: Pyntehandkleet (og dukene) er kjøpt, de hekla gardinene og gryteklutene har jeg stått fot.
      Uff, ikke meningen at folk skal bli utslitt…:))).
      Setra er en veldig fin plass, vi koser oss alltid når vi er der.
      Edderkopper har jeg også vært tilnærma hysterisk redd for, men en eller annen gang på veien forsvant redselen. Sa det til mi yngste….at det kunne skje at det gikk over. Kanskje det går over for din datter også :).
      Yes, det er sommer….og vi må alle prøve å kose oss. Det må du også 🙂 <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg