Mirri

Så ser eg det og tenkjer…..kankje eg skal slå meg med. Og fordi eg er så vaksen så går eg til ei anna vaksen dame.

 

Eg klappar laptop’en opp og går inn på bloggverdenen. Der møter det meg det eine svart kvite bilete etter det andre. Konkurranse står det ……….. og kven er det som køyrer i gong konkurranse anna enn Frodith. Ta bilete av dyr i svart kvitt står det……..eller meir korrekt; sort hvitt, og så seier ho Jeg spør igjen: Blir du med???

Kvifor ikkje, tenkjer eg. Eg finn fram eit gamalt bilete av ei gamal katte. Den ultimate sjefskatta.

Miranda Veranda.

Ho har våre saman med oss i nokså mange år. Var med på flytelasset hit, der vi mellomlanda ein månad hos foreldra mine for snart åtte år sidan. Da vi kom hit hadde ho fått nok av flytting og rømte. Tre månader etter dette kom ho attende og lukta skog.

I dag er ho passert 13 år og tek seg fridomar. Slik som ein rusletur over bordet. Men eg kan fortelje om ho i eit anna innlegg ein gong. I dag får ho representera og vera mitt bidrag inn i konkurransen inne hos Frodith.

Bli med du og, om du ikkje har sendt eit bidrag-.

12 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Nå står du på vennelisten min, jeg følger deg, så i framtida får jeg opp dine innlegg 🙂 Og dette var flott da <3 takk for linking og reklame 🙂 Nå legger jeg deg også inn på innlegget mitt, med LINK hit 🙂 Og senere stjeler jeg bildet ditt og viser det i Galleriet mitt 😀

    2. Jeg er med 🙂 Og ditt bidrag var kjempefint..kult bilde av katten 🙂 Så det forrige innlegget også…hørtes deilig ut med litt avslapping i stolen, selv om en ikke helt kan la være å bekymre seg..sånn er det bare 🙂 Og maten dere hadde lagd så deilig ut 🙂 Søndagsklem <3

    3. Herlig bilde, og så direkte blikk 🙂
      Ja, Frodith kan dette med å engasjere, og det synes jeg er så kjekt. Så jeg har deltatt i dagens sort/hvitt utfordring. For dette var noe jeg orket og mestret i dag 🙂
      Nå står jeg øyeblikk på farten ut til en av strendene, for å få med litt av solnedgangen 🙂 Det er så fint vær akkurat nå. Og jeg har rådslått med meg selv om jeg virkelig orker å gå ut i det hele tatt i dag. Men ja, en solnedgang er så vakkert, at det orker jeg. Vi har ikke hatt for mange av dem denne sommeren 🙂
      Ha en fin kveld <3

    4. frodith: Koselig, nå er du på min også venneliste :)). Bare hyggelig å linke, syns du er flink til å lage opplegg på bloggen din. Og nå får jeg innlegga dine opp på lista mi :). Takk for din linking :).
      Artig å få delta i Galleriet ditt :)))).

    5. fruensvilje: Bildet ble tatt for en stund siden :). Vi ble veldig glade for å få Miranda hjem igjen, vi flytta hit med syv katter den gangen, litt av en gjeng. I dag har vi tre katter.

    6. annebe: Artig å delta i en konkurranse….oftest har jeg ikke fått det med meg. Sauen din likte jeg godt.
      Det er noen bekymringer inn i mellom, men hittil løses de…og det er vel det som er saken, det finnes alltid løsninger.
      Den frokosten smakte absolutt. Sender en mandagsklem tilbake :)))<3

    7. Eva: Miranda er sjefen, har alltid vært det i kattegjengen.
      Ja, enig, Frodith er flink til å aktivisere :))). Syns elefanten din var fin.
      Solnedgangen er bare så nydelig. Fikk så vi det med oss en vi også i går kveld, like før sola forsvant i havet.
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg