Opprydding på mobil

 

Mobilen kan brukast til mykje. Over tid har det samla eg mykje på telefonen min. Det trongs opprydding……..

 

Så her kjem det eit innlegg om det som låg att etterpå. Bilete som eg ikkje ville kasta og ikkje lagra……eller kanskje nokre av dei. Så her kjem eit nokså uinteressant innlegg om kva som låg igjen i mappene etter oppryddinga.


Kvifor eg har tatt dette bilete skal eg ikkje seia. Det er mor som held på med strikking slutten av februar i 2013. Eg har nok tenkt at dette bilete kunne være bra til bruk som illustrasjon. Kanskje….litt usikker…

Kan det være fargane på blada til plantene i glaskarmen som har fanga interessa skal tru? Det var i alle fall fint vêr den 15. juni i 2013. Ser eg har fått planta i blomsterkassane på terrassen også..


Her har eine av jentene kalla mor si frøken…..og det er kanskje det ein har vorte når ein ikkje lengre er gift….eller..kva er ein eignetleg da?

Men koseleg å finna ein slik lappe  på kjøkenbenken når eg står opp. Denne er frå starten av oktober  i 13.

Dette tenkte eg å senda til forhandlar av Kenwood, men når eg enno ikkje har gjort det blir det nok ikkje. Skulle lage en smoothi og hadde kjøpt inn frossen frukt til bruk. Best kom ein av kulene som eit prosjektil gjennom plasten…så om det vart noe fruktdrikke denne haustdagen i november 2013 veit eg ikkje lengre.


Havfrua, ein av dei. Trur det er den einaste eg har att. Eg produserte mange etter eg laga meg ein verkstad i kjelleren til rekkehuset vi bodde i på Flatåsen. Eg hadde to små barn og ingen jobb, men gjorde eit forsøk gjennom dette.

Denne held til på badet vårt, ein naturleg stad for ei havfrue. Denne vart fotografert på nyåret 2014.


Enno eit bilete frå badet, ein heil serie. Nok ein klage. Kjøpte vasken og kommoden på IKEA, og benken tålte ikkje fukta. Eg skulle sende ein reklamasjon, men har ikkje gjort det. Forsøket her vart gjort i starten av februar i 2014. Eg hadde nettopp hatt lekkasje på kjøkkenet og hadde ein nokså krevjande jobb framom meg. Eg skulle nok oppover til IKEA og ville visa bileta frå baderomskjøpet.


Dette er frå ein køyretur også tidleg februar i 2014, og dei husa der hadde stått nede ved sjøen på garden eg har, men var flytta dit ein gong i tida. Her er dei nokså forfalle og i dag er dei borte.


I mars same året legg eg dette bilete inn for å huska ein vin eg sikkert likte. Eg har aldri kjøpt den igjen.


Nok ein koseleg melding å vakna til. Denne låg på badet ein morgon like før vi skal reise over til Los Angeles å møte mellomste i fjor sommar.


Det var nokon som skulle sjå mangelrapporten etter EU kontrollen i fjor haust. Greitt og sende den på mobil. Grei og ha på mobil har eg nok tenkt.


Og så er vi over til mai i år. I staden for å skrive ned alt som skjer på tavla er det like greitt å ta bilete.

 

Har du mykje bilete på mobilen din? Bilete du ikkje vil kaste og ikkje bry deg om å legge over til lagring på ein meir egna stad?

8 kommentarer
    1. Hi-hi, moro å se hva folk tar vare på 🙂 Jeg har nok ikke så mye SÅNT, men LITT vaskelapper og huskelappper og sånt blir det nok. Og noen “rare” bilder. Men mest blir det bilder som skal brukes i blogginnlegg eller mms 🙂 Artig innlegg 😀

    2. Var jo litt av hvert her da..både fine og koselige..og noen var litt merkelige, men hadde nok noe for seg der og da….hehe..
      Har ikke mye bilder på mobilen…men haugevis på kameraene, og det er sååå sjelden jeg orker å slette å legge over, blir sånne skippertak av og til :))Koselige lappe du får da :)) Klem og fin ettermiddag :))

    3. det er jo litt av livet ditt dette også,morsomt att du ville dele med oss :)) jeg har nok ikke slikt på min telefon,alle mine bilder blir lagt inn på pc 🙂

    4. Joda, kjenner meg godt igjen her ja 🙂 Men er ikke flink til å rydde selv. Flink til å glemme er jeg derimot 😉
      Jeg synes de morgenmeldingene var så utrolig koselige <3 <3 Så hjertefølt og vakkert 🙂
      Jeg er også flink å ta bilder av ting jeg skal huske. Og når jeg endelig ser bildet igjen, så kan jeg ikke huske hva jeg skulle huske 😛
      Det siste jeg har gjort, er å fotografere strikkeoppskriften jeg holder på med. Fordi da gjør det ikke noe om den legges igjen hjemme. Noe som ALDRI (nesten) skjer med mobilen 😉
      Veldig gjenkjennende alt dette her i grunnen. Det viktigste bildet jeg har på min mobil, er bildet av oljeflasken til bilen. Sånn at jeg alltid får riktig neste gang jeg skal kjøpe ny 🙂

    5. frodith: He, he…hummer og kanari hos meg. Du er sikkert mer strukturert :). Da jeg så i gjennom dette etter og ha rydda tenkte jeg at dette måtte jeg bare blogge om :). Takk :))).

    6. annebe: Jeg bruker nok mobilen til mye rart, er nok mitt viktigste verktøy.
      Jeg tenkte også å bruke mer kameraet, men etter at minnebrikken slukte bildene sist jeg brukte det, ble det liksom ikke noe artig. Men bli mye bedre bilder på et ordentlig kamera.
      Jentene er flinke på å vise oppmerksomhet skriftlig og også verbalt, det siste er sønnen også flink på:)). Er glad for det.
      Ha en riktig fin kveld. Klem<3

    7. fruensvilje: Mitt litt småkaotiske liv kom nok til syne her, he, he. Artig at dere gidder å lese :)).
      Du har nok system på bildene høres det ut som :D.

    8. Eva: Vi er nok en del like vi to :))). He, he, glemsomhet er virkelig min greie, men er kanskje blitt litt bedre. Vil i hvert fall gjerne tro det ;).
      Jentene mine er flinke på og bry seg, og det setter jeg pris på.
      Det er greit og lage seg huskeliste……og bilder er greit, men det hjelper ikke når en glemmer hvorfor..he,he.
      Så lurt det var med strikkeoppskrifter, det skal jeg prøve å huske….når jeg begynner å strikke igjen.
      Og det med oljeflasken var skikkelig lurt :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg