Pakkebrev

Skal vi stoppa attmed postkassen, seier mi yngste. Så ho svingar innom med L’n attpå bilen.

Og ut sprett ho som øver køyring. Ho kjem attende med mykje reklame og eit brev. Eit brev til MEG!!!

Det var frå godeste Frodith.

Eg måtte opne det meg ein gong der og da. Inne ikonvolutten låg ei lita veske, akkurat passe til og ha mobilen i. Og så fin den var, sjå her:

Så no slepp eg å leita meir etter telefonen.

Eg fikk den fordi eg var med i en challenge, denne.

Men overraskinga var ikkje ferdig med dette. Inne i konvolutten låg ein konvolutt til.

Der fann eg denne søte magneten.

Og denne fikk eg for at eg bokstaveleg tolvte time kasta meg ut i denne konkurransen.

Så tusen takk til søte Frodith som opnar galleriet sitt med mykje hjarterom rett som der.

16 kommentarer

Siste innlegg