Ei veke til ende

 

Denne veka var lang. Så eg som klagar over at tida går for fort bør væra glad……..

 

Søndagsformiddag.

Det er godt, stille og grått.

Seinare skal eg ut ein tur, og eg må gjera ein liten innsats. Gå i gjennom, rydda og finne….

Når eg ser attende på veka hadde mest kvar dag program. Det var eit hektisk drag over dagane, så blogg…., lese bloggar og kommentering var svært sporadisk og mest fråverande.

 

Måndag var eg attende til slikt ein skal. Det var godt å ta fatt. Planlegging og oversikt var noko av det første eg gjekk i gong med.

Tysdag fekk eg eit besøk som eg skal skriva meir om i eit eiget innlegg. Det handlar om strategiar i vegen for og bli betre. Byggje energi.

Onsdag var fortsetjing av oversikt, planlegging og kva eg bør bruka tida på til det eg skal. Heime igjen hadde eg eit hyggeleg besøk av ei veninne

Torsdag vart det ei reise. Rosenes by, foredrag av fleire, blant anna Frank Aarebrot, kultur, fokus, pengar og politikk. Sosial avslutning på Smia i Kristiansund. Der dei hadde god, men nokså dyr mat på menyen.

Fredag og fri.

Og ekstrem lat.

Eg skulle eigentleg ta handletur med foreldra mine, men vi vart einig om at laurdag var like grei dag. Og på vegen rulla ein gul bil forbi, som stoppa med nokre meter mellom og plasserte………

BRØYTESTIKKER!!!


Når alle sommarkleda enno ligg i skåpet og kallenderbladet nettopp er snudd til haust, føltes dette synet forferdeleg. Fekk lyst til å gå ut og rive dei opp. Men eg gjekk likevel berre forbi på den daglege turen.

Og på laurdag vart det handling. Det vart middag hos mor og far. Middag frå barndom, griljert torsk med raspa gulrot.

Nydeleg.

Eg fann og fram den gamle matkortboksen som mor bestilte ein gong på 70-talet. Og som eg plukka opp kort frå og fantaserte fram treretters middagar som ein leik. I tilegg prøva eg også ut oppskrifter frå den. For mat var interessant.

Eg hugsa spesielt ein dessert av eple, som eg syntes var god – men som eg trudde kortet hadde kome på avvegar til. Trur du ikkje eg fann oppskrifta! Så den smaken skal testast ut når det høver.

Og om kvelden, på tur heim……. Der registrerer eg meg sjølv kome med det eine utbrote etter det andre.

Av det eg såg ute -.

Av solnedgongen -.

Av sola oppi skyene som sendte strålane sine ned som ei vifte utover havoverflata.

Det var ENORMT vakkert. Men med mobil var det ingen vits å stoppa for fotografering……..men da eg kom heim og ut av bilen, måtte eg…….

Og vel inne fauk eg ut på terrassen med spegelrefleksen.


Og litt etter -, med joggesko, bandet til hunden festa til eit belte rundt livet, øretelefonar på øyra for ein samatale eg måtte ta………..og rundt halsen fotoapparatet ……..da…….men da var forstillinga mest over.

No skal eg snøre på meg sko, plassera boffen i bilen og ta med meg både vassflaske og fotoapparat opp til eit fjellvatn…..trur eg. Og etterpå vil dagen fortsetja med alt det fine som ein kan risikera å oppleva :).

Ha ein riktig fin søndag alle som ein.

12 kommentarer
    1. Her er det sol i dag og vi har vært ute og rusla en tur…hadde med kaffe og blåbærmuffins.
      Så ut som du hadde hatt en ganske variert uke…foredrag og venninnebesøk høres jo hyggelig ut 🙂
      Husker godt slike matkort..farmor hadde noe sånt og det var så gøy å kikke på dem husker jeg 🙂 Bare fine bilder her og den himmelen ….wow !
      Håper du og Boffen koste dere på tur 🙂 Klem <3

    2. annebe: Så koselig det hørtes ut. Kaffe og blåbærmuffins :).
      Ja, den uka her var både variert og full av program. Og det blir naturligvis travlere nå når ferien er over.
      Hadde farmor din slike kort ja :))), ja jeg brukte en deltid med å kikke på disse korta:).
      Himmelen er så fascinerende mange ganger:).
      Turen ble fin, har lagt inn et innlegg om det. Boffen er helt utslitt he, he.
      Klem <3 🙂

    3. natheless: Så herlig sagt :)))), takk skal du ha. Bilder er artig…..jeg koser meg med bilder. Og det tror jeg i hvert fall du gjør :))).

    4. ja det var en opplevelsesrik uke,og fine bilder fikk du tatt underveis også ,selv uten speilrefleksen hi hi,men jammen var det vakre farger på himmelen hos dere da :)håper du fikk en fin dag i dag

    5. karidansen: Glatte veier og vinter får vente….det kan vi være enig om :). Himlene er himmelske rett som det er, spesielt med solnedgang på :))).

    6. fruensvilje: Tenker du har like vakre farger på himmelen :). Men nå håper jeg at jeg kan ta meg tid til å se hva dere andre gjør for tiden. Savner det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg