Tur på lur

Minst fire fjell, tenkte eg å klatre opp på i sommar. Ti fjell å velje mellom………eller tjue i år. Fordi det er 20 år sidan dette opplegge starta.

I går kveld landa ei melding på fonen. “Tar med turklede” sto det. Og da huska eg det. Avtalen om turen i dag.

Så i ettermiddag vart stien funne. Og mitt første fjell vart forsert. Sola hang der på den blå himmelen.. berre så sveitten dreiv av meg opp alle bakkane.

Det første av fjellet i 4fjell kan kryssast av. Og eg bør vinna tre til før opplegget er over for i år 11. oktober. Jentene og eg tenkjer å klare eit i helga.

Men her bilete frå turen og utsikta rundt om på toppen i dag. Fjellet heiter forresten Middagstuvå og ligg påErvågsøya i Aure kommune. Det er 300 m.o.h. og turen tok ein og ein halv time.

12 kommentarer
    1. Vel verdt å komme seg opp på en topp (det rimte..hehe ) når man får oppleve så fin natur og utsikt :)..håper dere får til en fjelltur i helga også da..og helst i fin vær :)..lenge siden det har blitt noen fjelltur på meg..men småturer i skogen er ikke verst det heller og i dag plukka vi litt mere bær ..både blåbær og tyttebær :)) God natt <3

    2. annebe: Rim er fint :))).
      Været her er nydelig. Vi hadde tur i går og planer om det i dag også :).
      Syns det virker som du er flink på å komme deg ut på tur:).
      Ha en riktig fin søndag.

    3. frodith: Takk….samle på fjell…..ser det liksom litt bokstavelig for meg :))).
      Så fint at du vil heie…det varmer :). Tusen takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg