To knekkebrød og ein kopp te

 

Kor var det forb… holet. Eg sto der med nøkkelen i mørket.

 

Det susa i mørket. Det var ein storm eller ein kuling……eller var det restane av slikt som laga lydane i lufta. I tillegg høyrde eg bjøller av firbeinte som kommuniserer på mø-språket.

Eg var i alle fall heime. I gongen møter det meg eit spørsmål om den katta eg møter i døra på veg ut eigentleg har treft kassen. Oppe er det ennå verre, der skjøner eg at eg har vore alt for lenge borte. Stakkars boffen. Det var heldigvis lett og ordna opp i. Men eg tenker at eg bor i ein grisesti.

For i dag tidelg tenkte eg på at foreldra mine, det er ikkje mykje som skjer rundt dei. Så eg fann ut at i dag skulle eg skje –. Kjøpte med meg kaffimat etter ein treig dag attmed ein pult. Dei stilte med middag, fiskepudding med mykje løk. Slik mat eg ikkje finn på. Og så baud eg dei på middag til søndag, for eg vart så inspirert av annebe sitt innlegg her om dagen. I tillegg har eg kjøpt meg ei bok med oppskrifter av dessertar. Så da er det planer om kokkelering….

Medan eg var der fekk eg endeleg skrua saman den lampa som det berre har vore problem med. Slik type lampe som krev alt for mykje av gamle og halvgamle menneske. Altså meg. Slikt som ikkje burde vorte produsert. Da snakkar eg om lampa. Eg fekk og installert skrivaren til far utan at eg skjønte korleis det gjekk til. Enno var det eit par ting til eg skulle ha gjort, men det får vente til fredagen og handling.

Og medan eg skriv et eg knekkebrød og drikk te. Så etter eg har posta no, skal eg leggja meg.

Dette var og ein dag.

 

 

6 kommentarer
    1. Huff…nå måtte jeg le! Av det med katta og bikkja! Du beskriver det så nøkternt – og på en så finurlig måte. Jeg skiftet i kattekassa i dag. Det gjør jeg som regel et par ganger i uka, men i dag påsto Junior at “Det lufte j….. møkk ta katta” da han skulle kose med henne før han dro på skolen…. Så da ble det vask og skift i dag…… Nå dufter pus bærre lækkert! Har aldri prøvd løk til fiskepudding, men det kan hende det er godt? Ja, greit å presisere HVA man beskriver….altså LAMPA Hahahaha!! 😉

    2. no trudde eg det var en ny novelle hi hi,men så skjønte eg etterhvert att det var dagen din 🙂 tror ikke du bor i en grisesti,og ja stakkars boffen,han var sikkert litt fortvilet han også.
      Kos deg med dagen,her skal det lages potetball iallefall

    3. karidansen: Og ha dyr har en bakside…eller bakdel :). Bra du vasket av pusen møkkalukta, men hun kan vel ta seg besøk der slik lukt finnes. I møkkakjelleren her befinner bare noe av utstyrsparken til naboen seg…så der vil dyra bare møte olje og smurning…..men tror utstyret er såpass nytt, så da skjer nok ikke det heller.
      Stekt fiskepudding, stekt løk, råkost av gulrøtter og potet var en gjenganger oppover min barndom :).
      Men veit du hva….slike lamper….at det går an å produsere noe så krøkkete. Skruer som forsvinner inne i lampa, glass-skjerm som kan knuses om en skrur for mye….den er over to meter og vi har vært på butikken der den var kjøpt en tre-fire ganger både med og uten lampe. Fikk vi det ikke til denne gangen ville vi levere hele lampa tilbake. Men denne gangen gikk det bra :P.

    4. natheless: Så fin kommentar, takk :).
      Fin høstdag til deg også, her er det vått, skal straks i møte og så er det noen timer på biblioteket.

    5. fruensvilje: Ja, starten kunne nok virke litt novelleaktig. Det ble litt lang dag for boffen. Skal hente inn ved før jeg drar nå, så da blir det en liten tur ut for han….og så får vi ta en lengre tur når jeg er hjemme i kveld.
      Potetball er skikkelig godt. Ikke så lenge siden jeg hadde det også, lagde duppe til.
      Ha en riktig fin dag og kos deg :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg