Den gode veg

Tru eg treng kart, kompass og bremser.

Så var det søndagskveld. Og til tross for at vi fekk ein time ekstra merka eg det ikkje. Synest den gjekk like fort denne tida.

I helga har eg både vore på kino og hatt middagsgjester.

No ligg ei travel veke framom. Kjenner eg gled meg til ei ny helg alt no.

Dei to siste dagane rakk eg verken øving eller tur. Ikkje greier eg å eta ofte nok og leggje meg så tidleg som eg vil. Så her er det berre ein veg å gå og det er den som føre til den gode veg……

12 kommentarer
    1. Jeg har stort sett spist , sovet og jobbet i helgen, og kan love deg at den ekstra timen kjentes fæl ut. Når nattevakten blir 11 timer i stedet for 10….
      Jeg tror at akkurat det med maten ikke gjelder for alle. Jeg klarer heller ikke spise for ofte. Tror heller det er mengdene i løpet av døgnet som teller og selvsagt hva man spiser. Har i alle fall aldri fungert for meg å spise ofte, blir bare stresset av det.

    2. maiken: Det er stressende og skal spise ofte, det har du helt rett i :).
      Det tenkte jeg ikke på…..uff, en time ekstra nattvakt.

    3. Oldemorbloggen: “Mat er godt” sa dotter mi ein gong ho var i fødselsdag og alle borna hadde gått i frå bordet :). Mat er det, så da kan ein plutseleg og eta for mykje..:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg