Avspasering

 

Så har eg spasert fram hit. Til kvelden etter enda dag med alle timane mine oppført i sirlege rubrikkar.

 

Når ein skal bruka timar er det lett å bruka for mange. Eg dreg på ein haug av timar frå i sommar da det ikkje var lett å få ting til å gå i hop. Så no skal eg bruka opp nokre av dei. Eg har rett og slett fri til neste torsdag.

Ei god kjensle ein torsdags kveld.

Men eg skal ikkje finna på så mykje akkurat. For eg skal stort sett væra heime. Anna enn i morgon. Da er det både ut og eta og med konsert i etterkant. Eg har også ordna meg slik at eg kan overnatta, så om eg vil, kan eg verta med ut etter konserten.

Eg skal faktisk på ein konsert til medan eg har desse fridagane mine. Så dette er i overmål for ei som synest ein tur på matbutikken har meir enn nok innhald.

Men det er godt og sitja her å skode ut over denne endelause mengda med dagar utan innhald.

Eller mest utan innhald.

Ein luksus utan dimensjonar. Det er heilt greitt, verkeleg, og eg skal nyta dei.

Og så må eg væra riktig flink med både rulling av føter og ut på gå turar. Kanskje eg kan hausta inn noko som eg kan gjæra noko med……. Men gjer eg det gjev eg kanskje meg sjølv eit ørlite sjokk.

Det har gjort seg -.

12 kommentarer

Siste innlegg