Ein søndagskveld

 

Eg kjenner helga er bruka opp. Med vind og kav og stromflo gjekk den fort over.

 

Det bles uti mørket, huskar og riv i huset. Det er søndagskveld etter ei helg på raske bein. Begge jentene kom heim denne helga. Lenge sidan sist at begge var heime samtidig. Dei syntes også helga gjekk fort.

Ho som fylte år har feira tre dagar til ende. I dag var det besteforeldre som vart bedt. Og mostra, – tanta, som bor nedunder.

Det vart gammaldags mat. Koka laks, dvs. aure. Rømme, agurksalta, gulrot, brokkoli og potet til. Ikkje noko krims, krams. Sjokolademousse til dessert. Pavlova med mykje frukt, til kaffien.

No har eg henta og køyrd heim middagsgjester, eg har køyrt jentene til bussane som tok dei attende til kvardagen.

Utføre novene huserer vinden, men eg skal straks avslutte dagen……for eg er frykteleg trøyt.

16 kommentarer
    1. Sjøl om du er trøyt, har du hatt ei fin helg, sidan den gjekk så fort. Her og hufsar det rundt novene, men etter kveldens kyrkjekonsert, har eg fått ro i sjela. No er klokka over 2400, men har eg lyst å leggje meg? Nei, det har eg ikkje, men må snart ta til vit og entre lakenet. Ha ei fin natt.

    2. Ekstra godt med kos innomhus når det river og sliter slik utenfor. Jeg blir litt facinert av slikt et ver…., og det kjennes litt mer “lov” å bare krype under et pledd når man ikke må annet…Høres nå ut som en flott helg, selv om du forståelig nok er trøtt.

    3. Høres ut som den perfekte helgekosen med dine. Men som du sier, sånne dager går fort! Nå er det bare minner igjen, og så får vi glede oss til noe annet! Kos deg videre i adventstiden! 🙂

    4. Oldemorbloggen: Koseleg med konsertar i kyrkja. Ja, hos deg har det vore eit frykteleg vêr.
      Det er fint å kunne samla sine til markeringar :))).

    5. maiken: Det er sant, fint vær ute til og være inne i :))). Enig med at det er fascinerende å se været bryte….så lenge alt går bra.
      Helga var absolutt fin :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg