Ein heil dag til endes

 

Klokka ringte sju, til ein lang dag etter ei natt mest utan søvn. No er ikkje det å ikkje sova noko problem for meg, så å oppleve det er bra – for da set eg enno meir pris på at det ikkje er eit problem.

 

Var ein tur framom pulten min, mest berre for å seia hei. Før eg reiste til neste avtale, ein avtale eg har gjort med meg sjølv; fotbehandling – to gong i året.

Eg var der i sommar og i går hadde eg ein ny avtale. Medan eg venta, fekk eg servert kaffi og kjeks. Eg hadde med meg oppskrifter og skreiv handleliste, for tida må nyttast.

Så vart det min tur til å sette føtene i varmt såpevatten.


Etter ei stund var det fram med verktøy både for hard hud og negler. Da det er over vart føtene salva inn og strømpene tatt på, og da sveva eg over golvet.

Eg synest denne handsaminga er mykje viktigare enn den som blir gjort på den andre enden av kroppen…..

 

Mor var med, og etter vi var ferdig reiste vi til butikken. Der det var mykje folk og trongt mellom hyllene. Det var godt og setja seg ut i bilen etter utført dåd.

Eg vart invitert på pizza hos foreldra mine, med kaffi etterpå. Da var dagen gått og kvelden komen.

 

På tur heim gledde eg meg på å tenne opp i omnen og sette meg i ro og fred for at tv’n skulle få underhalda meg. Eg køyrde bilen fram til fjøset og veden, hadde planlagt det før eg for om morgonen – så eg hadde med meg vedpose og fekk utnytta lyktene på bilen til å lyse opp i mørket.

Etter det var utført var det inn med handleposar og vedposar, innom søster med det eg handla til henne. Opp -, stara med å setje på ljos, adventsljosa…….hadde drege ut kontaktar fordi eg hadde lese om brannfaren ved slike elektriske smånips. Eigentleg hadde eg alltid gjort det i, men i år bestemte meg for at det sikkert berre var tull………til eg las artikkelen om brannfaren dagen før.

Det er da eg ser det er noko rart, ljosa i den sjuarma gløder så vidt. Adventsstjerna har det på same viset. Eg set på ljoset over kjøkenøya, det er så vidt det er ljos…….

Nokre ljos virke ikkje. Og da eg skal lada mobilen er det ikkje nok straum, om det er noko, til at den responderar. No fekk eg verkeleg bruk for den vesle oppladbare dingsten eg kjøpte og som heldigvis var opplada -.

 

Eg gjekk ned for å høyre med henne nede og fekk vite at straumen hadde vore slik i heile dag.

Eg sendte meldingar til naboane om dei hadde same problemet og eg fekk ringt straumleverandøren. Eine naboen, som var heime, hadde det greitt med straumen.

 

Etter ein halv time kom ein bil med mykje ljos og ein ung mann med lykt på hovudet sprettande……altså, bilen spratt ikkje. Han konstanterte fort at ein kurs var ute, mannen altså….ikkje bilen. Så drog han ut i verda for å finne årsaken……….straumkablar inn til huset var dei nedgraven i jorda………kom straumen gjennom fjøset………… Og eg tenkte, korleis i all verda kunne ein finne ut slikt…….???

Snakk om å leita etter nåla i høystakken……..til og med i blinde.

Ok – han hadde lykt på hovudet.

Eg såg den etterlengta fredagskvelden med Skavland, Madelen og Adele forsvann i ei svært mørk sky.

Og mørkt vart det……..eg hadde eit par brennande talgljos og varme på omnen. Så heilt ille hadde eg det ikkje.

Men så ser eg det……..da det eine ljoset som står på, som går og kjem mange gongar, har fått eit sterkare skin. Eg fyk opp, startar å setje på ljos etter ljos ……. og det VIRKARheilt normalt.

Så da eg ser ei lykt som kjem nedover jordet mot huset og den unge mannen dukka opp att i gangen, fekk eg lyst til å klemme han, i pur glede. Men noko anstendigheit må ein likevel behalda i jublande glede.

Det var vêr og vind, fekk eg vita, ein skadd boks og ein stolpe påkøyrd av ein traktor.

Derfor fekk eg kvelden min med Skavland, Madelen og Adele. Eg opna posen med ostepop og ga meg ei flaske juleøl på kjøpet.

Medan eg tenkte nokre tankar kor avhengig vi er av elektrisitet, av data, mobil og kjøleskåp.

Og til slutt kan eg fortelja at eg hadde ikkje det minste problem med å sovna da eg hadde la meg etter ein heil dag til endes……

Sov godt og gjorde eg.

 

 

14 kommentarer
    1. Så deilig med litt luksus til føttene..velpleid og fin til jul du nå da :)) Om strømmen blir borte er det “krise” man er jo så vant med at alt fungerer..hadde sikkert hatt godt av å prøve å klare seg uten innimellom :)) Skavland var veldig fint i går syns jeg…de snakka så “lett”…Ostepop og juleøl høres bar ut :)) Bra du fikk ei god natts søvn også :)) Klem fra Mjøndalen <3

    2. Så deilig ut med fotbehandling 🙂 det burde jeg ta innimellom også 🙂 Stelle litt med seg selv 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂

    3. ja hos deg skjer det vist ting hele tiden,noe veldig hyggelig og noe en godt kunne vært spart for,som å komme hjem til dårlig strømføring i heimen )) men jammen er det godt å høre at dei kom til unnsetning med det samme så du fikk orden på både lys og annet som treng strøum )) herlig å bevilge seg fotpleier da,jeg gjør det selv jeg,men det er jo mye bedre å få det gjort av andre )) nyt kvelden

    4. Det er ikke morsomt når strømmen ikke virker. Du skriver så festlig om mannen med hodelykt! Jeg satt her og fikset litt med bilder og plutselig sluknet dataen!Helt stille ble det, men jeg hadde glemt å sette i kontakten i dag tidlig, så den var helt tom for strøm! Men nå er det fikset og jeg kunne komme inn og lese hos deg. Ha en fin kveld 🙂

    5. Godt du er god med deg selv…deilig å skjemme seg selv bort litt…burde hatt et slikt fotpleie ting er og..😊 men fordrar ikke andre rører mine he he😅 ja at vi er avhengig av strøm mobil osv. .holdt at ting blir borte litt for da setter vi kanskje mer pris på det vi tar som en selvfølge😊 godt skrevet dette..pga måtte No le og.😀 sov godt

    6. Ja, slik er det og du verda kor me sit pris på noko så alminneleg som straum, når den har vore fråvernde ei stund. Kan godt forstå at du fekk lyst til å klemme den unge karen, men av og til må ein beherske seg. Kanskje han hadde sett pris på klemmen? Kva veit ein….

    7. annebe: Veldig sein med å svare denne gangen. Men det var godt å få pleid føttene :). Strøm er vi svært avhengig av ja, nesten like viktig som vann….men dog litt verre å miste :). Riktig fin dag til deg. Klem <3

    8. fruensvilje: Akkurat nå har det nok skjedd mye av slikt en ikke ønsker. Men det var godt å få strømmen tilbake :).
      Godt også å få en fotpleier til å orden opp med føttene, skal bevilge meg det et par ganger i året :). Ha en riktig fin dag.

    9. lindusen: Da blir det verre at andre får behandle føtter når du ikke greie andre tar bort i dem:).
      Og strøm er viktig for oss :))). Ha en fin dag.

    10. Oldemorbloggen: Straumen har vi vent oss kraftig på, så da vart eg kraftig glad da krafta gjekk som normalt gjennom straumnettet…..men like greit at klemmen fekk verta med tanken :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg