Nytt år

 

Som ein vårdag ser det nye året på meg. Blankt og blidt. Eit nytt år er født.

Det er godt å stå opp. Henge ut flagget for å feire 2016. Eg går berrføtt i nattklede, t-skjorte og shorts. Det er mildt. Fjellet på andre sida av fjorden er farga rosa av sola.

Eg vil skriva. Koker meg kaffi. Snart skal vi eta frukost. Saman med nyttårskonsertane. Men først litt tid for meg sjølv. Det er så godt.

Nyttårsforsett……nei, eg har i grunn ingen. Anna enn at eg tenkte på tid. Eg vil ha god tid i år tenkte eg. God tid.

Elles får ein gjera sitt beste. Stort sett er det vel det ein prøver på heile tida. Eg og alle. Det kan vera greitt å hugsa både for meg og alle.

Det var godt å vakna til eit nytt år. Eg ønske det godt for deg, meg og alle….

Godt nyttår!

16 kommentarer
    1. Jeg har et nyttårsforsett, kose meg mer, samtidig som jeg begynner å ta enda bedre varebil kroppen, dvs trene litt så jeg kan gå mer i fjellet 🙂 Godt nytt år <3

    2. Godt Nyttår til deg <3
      Jeg fikk vårfølelse av å lese her hos deg. Det virker så vårlig og fint. For du skriver at det er mildt. Men det er det jo her også. I dag skinner solen. Vi har hatt storm og uvær. Og det skal visst blåse opp igjen og bli iskaldt. Men solen skal jeg ut og nyte, mens vi har den 🙂
      Håper du har hatt en fin julehøytid. Det har jeg hatt 🙂 Er for sliten og lei til å være så enormt mye her inne. Så det blir korte besøk, enn så lenge. Men koser meg hver gang jeg finner tid til å være her.
      Nyttårsforsetter har jeg. Jeg skal få tilbake mitt barndoms etternavn. Det er det navnet jeg bruker, og har brukt helt siden skilsmissen. Men jeg vil gjøre det offisielt, sånn at det også kan brukes i passet mitt 🙂 Det blir min frigjøring 🙂 Utenom det, vil jeg fortsette å finne gleden i de små ting, sånn at jeg klarer å holde meg så frisk som det går an i min situasjon 🙂
      God nyttårsklem til deg <3

    3. Godt Nytt År til deg også. Høres ut som om du har hatt en fin dag og en god start på ett splitter nytt år. Litt godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har noen nyttårsforsett 🙂

    4. Ønsker deg et godt nytt år også. Satser på at det blir det. Synes som deg at det var godt å våkne til et nytt år. Sov så godt i natt, våknet uthvilt og klar for nytt år og nye hendelser…

    5. Eva: Håper du får et riktig, riktig godt nyttår Eva – det har du fortjent.
      Jula mi har vært fin, men også travel.
      Er også her inne lite for tiden, men håper jeg rekker mer og greier å konsentrere meg bedre. Hyggelig at du ga meg så fint og langt svar når jeg veit hva dette kan kreve.
      Så fint du får formalisert det som er navnet ditt.
      Lykke til og en god klem :)<3

    6. Så fint bilde. Ja, nå har det nye året startet. Mitt forsett er å være litt snillere mot meg selv. Så det kan jo bli spennende! Ha en vakker kveld og godt nytt år til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg