Onsdag og mest helg

 

Nokre få timar i morgon og så helg. Vi er på fart inn i eit nytt år.

 

Eg søv mykje, men kanskje det kjem av at året er så ungt. Det unge på kvile. I går var eg hos lege for å ta ein prøve eg ikkje kunne ta før jul. Etterpå køyrde eg til foreldra mine, og der sovna eg. Gong på gong. Så i går vart det ikkje noko tur.

Her om dagen vart eg invitert inn i ein fellessamtale på face. Styrketrening i kveld. I nærområdet. Kjempebra tiltak. Eg vil være med, men ikkje i kveld. Det var mørkt da eg kom heim, så ingen gå tur i dag heller. Trøyt i dag også. Eg kunne ha lagt meg framover pulten og sovna.

Det er nok det nyfødde året. Kanskje du er trøytt også?

Men i dag fekk eg endeleg gjort noko eg lenge skulle gjort lenge. Eg tok ein cd inn i spelaren i bilen. Ein cd eg fekk tideleg i desember. Eg vart ikkje overraska, kan ikkje seia det……for eg rekna med den var bra. Men den var så bra at eg vart sitjande i bilen for å høyre meir da eg kom fram.

Da eg kom heim orka eg ikkje lage meg middag. Eg hadde røyklaks att frå jula, så eg steikte eggerøre og lagar meg smørbrød.

Og så kom det snø i ettemiddag.

Eg trur eg er så trøyt at eg nok må legge meg straks. -Utan tur og styrketrening, med nysnø og flammar inne i omnen……i eit nyfødt år.

14 kommentarer
    1. Jeg kjenner også at jeg er trøtt for tida….kan sove i ti timer i strekk om natta.Vi trenger det vel, tenker jeg! Og så kan vi skylde litt på at det fortsatt er mørketid og kaldt! 🙂

    2. Jeg føler også at jeg er mer trett enn vanlig, kan sove lenge når jeg først sovner. Tror det er kulden…må ha noe å skylde på…:) Jeg skal nok snart “komme i gang igjen”.
      Akkurat i natt håper jeg at jeg greier holde øynene åpen, men gleder meg allerede til å legge meg i morgen tidlig….

    3. god morgen,håper du sov godt i natt da og er litt mer utkvilt i dag ) selv sov jeg ikke godt i natt,hadde en ny pute som ikke var god i det hele tatt for meg,så midt på natten stod jeg opp og fant fram igjen gamleputa mi ) først da fant eg kvile.
      Du må prøve å komme deg på en liten tur i dag,det gjør så godt for både kropp og sjel )) ha en fin dag

    4. Det er jo veldig mørkt ute enda på dette nyfødte året, så det er nok ikke så rart at du er trøtt. Jeg tenker at det må være lurt å sove når kroppen vil det, for det er vel den eneste veien til å bli uthvilt og å få energi 😉

    5. Eg hadde ein slik trøytdag i forgårs, slepte meg nesten frå før til dør innomhus. Vakna i femtida og sov ikkje seinare. Men i dag var det full fres igjen, så ein får tenkje på at det er ein overgang, som regel kjem det seg igjen.

    6. fruensvilje: Jeg sov massivt i natt :). Bra du fant fram gammelputa…puter er viktig har jeg funnet ut.
      I dag ble det ingen tur ut….sleit med å komme meg opp i rett positur, sener var det jobb.

    7. godt du fikk deg en god nattesøvn da )) ja puter er ikke bare puter ,jeg greier ikke å ligge på hva som helst )) om du ikke kom deg ut i dag så gjorde du det alikavel,du var jo på jobben,og det er å komme seg ut og være aktiv )) nok det i kulden ))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg