Juice og søvn

 

Juice og søvn har ingenting med kvarandre å gjera, anna at det handlar om dagen i dag.

 

For da eg vakna etter ti timar søvn var eg alt for trøtt. Og alt med at eg ikkje skal noko før i ettermiddag, kraup eg under dyna igjen. Så sov eg like godt eit par timar til.

Tru eg held på å verta ung eg, dei skal trenga mykje søvn.

 

Da eg endeleg var oppe for dagen kom eg på at eg berre hadde frosne

brød. Men til sist helg tenkte eg å laga juice og kjøpte inn ingredienser. Det orka eg aldri å laga.

 

Derimot vart det juice i dag. Den vart laga av:

1 eple

1 appelsin

1 kiwi

¼ ananas

2 cm ingefær

 

Det vart eit stort, søtt, sterkt glas som reiv litt. Følte kroppen vart riktig glad.

Etterpå vart det ein kopp kaffi.

Så får eg tru at brødet tinar såpass til eg må dra, slik at eg får meg med ein matpakke.

Blir nok ein bra dag dette.

 

Kor mange timar søv du om natta?

 

 

16 kommentarer
    1. he he ,det vart mange timer med søvn.juicen hørtes frisk ut,oh hadde du hatt noen havregryn i før du kjørte det til juice hadde det blitt en perfekt frokost ))

    2. frodith: Nei, du bruker vel å kjempe med senga inn i mellom…men bedre kanskje etter det ble ny madrass… Juicen smakte den….men dette var nok av de heller håpløse dager dessverre :).

    3. karidansen: Liker ingefær du også ja…….jeg er også veldig glad i rota…om det er søtt eller salt. Vi trenger nok denne sovinga…..litt i hi liksom:))).

    4. Håper du er uthvilt i dag også! Her blir det mellom 7 og 8 timer. Jeg sover alltid mer om vinteren, man blir trøtt av det mørket og kulda. Herlig med juice. Om jeg glemmer å ta ut brød, så blir det knekkebrød i en boks og pålegget i en annen. Men nå som jeg alltid skjærer opp brødet i butikken før jeg legger det i frysa, er det jo lett med brødristeren også. Ønsker deg en vakker dag mot lysere tider.

    5. natheless: Jeg bruker også skjære opp brødet i butikken, men har igjen en del hjembakt fra jula. Viktig med nok søvn, og jeg har lett for å sovne….men i natt våkna jeg halvfire uten å få sove igjen. Det var nytt. Håper du har hatt en god natt :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg