For glatt og for høg fart

 

Av og til er det betre enn andre gong å være heime. I dag er ein slik dag.

 

Heimturen etter møtet gjekk fortare enn eg greidde å følgje med. Hovudet var liksom oppbruka etter ein lang dag. Eg snakka med ei sjuk veslejente på telefonen.

Ja, eg brukte handsfree.

Ho skulle til Molde og var redd for at forma med feber ville stoppa turen.

Plutselig ser eg gule skilt og eit kryss framom meg. Eg greier ikkje å tolka riktig kor eg er og tar vegen til høgre som også vil seia ein skarp sving. Bilen vil ikkje lystra slik den skulle. Glatt veg og sentrifugalkraft gjer sitt, eg ser vegkanten koma mot meg i alt for god fart. Eg prøver å rette opp…..

brasar eg ut snøkanten. Bilen som kjem etter stoppar og han som køyrer spør om eg treng hjelp.

Ein er litt forvirra i ein slik situasjon.

Eg har behov for å visa at eg har full kontroll.

For så vidt hadde eg det og da. Greidde å komme meg ut av førerdøra……så vidt, etter og ha slått den inn i snøen nokre gong. Fekk sett ut varseltrekant og ringt bergingsbil. Men eg hadde tatt refleksen ut av bilen, og det er dumt når det er mørkt. Eg bruka blinklys på mobilen når eg bevega meg ute.

Men eg må få lagt refleksvesten på plass.

Det som var hyggeleg var at svært mange stoppa for å spørja om eg trong hjelp.

Vart mest flaut.

Eg ringte inn til vegsentralen for å seia i frå om bilen som måtte bergast, og så slo eg av motoren og hadde bere naudblinken på……..da vart det meir flyt i trafikken forbi meg. Men ei ung jente kom bort

“eg må sjekke på ordentleg” sa ho.

Eg ba ho køyra forsiktig, og det gjorde ho sa ho og var glad for at ho snart var heime.

Det var faktisk så glatt på vegen at det var skummelt å gå på den.

Bergingsbilen kom, drog meg ut av snøfonna og eg kunne køyra bilen vidare.

Og ja………det var kjempegodt å være heime igjen.

 

Til deg som køyrer bil, du må sjekk at du har refleksvesten i bilen og så må du elles køyra fint og etter føret.

Riktig god natt :).

 

 

14 kommentarer
    1. Oj. Kjenn nå godt etter i morgen, for det kan hende du har skader du ikke kjenner med en gang. En skrekkopplevelse det der, men jammen godt at folk stopper opp og vil hjelpe.

    2. en slik opplevelse er ikke hyggelig nei,godt det ikke skjedde noe med deg.Er skummelt med glatte veier,hos oss har dei strødd veiene mye mer en normalen,så når is og snø forsvant sit vi no med omtrent reine grusveier og ikke asfalt hi hi

    3. Jammen godt det gikk bra med deg. Ja, den vesten skal “bo” i bilen den! Vi har egne som ligger der sommer og vinter. Her har all snø smeltet på bare et par dager, men brått blir det vel glatte igjen. Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

    4. maiken: Ja, jeg fikk nok noe ekstra ryggproblemer etter utforkjøringa…men har ikke orka oppsøkt lege. Folk var nesten “plagsomt” hjelpsom :)…syns det ble flaut, men absolutt bra de var det:).

    5. natheless: Er klar over at vesten hører til i bilen…men det har noe å gjøre med sjonglering av to biler :). Håper det er bra føre hos deg nå :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg