Søndag med sol

Sol og blå himmel samen med snøfrie bakkar er godt etter dagar med snø, grått vær og regn.

 

I går kom eg meg ut av huset for første gong på ei veke. Eg var likare.

I dag sto eg opp til flommande sol. Og tanken på tur kom flaksande likt årets først humle. Eg såg den prøveflaug i dag. Men aller først vart det kaffi på terrassen med dei nedunder.

Fann ut at turen fekk gå ned til sjøen. Lenge sidan sist.

Over vegen og på tur nedover jordet oppdaga eg fullt av stokkar som låg i vegskråninga. Og da eg fann rester av ei billykt skjøna eg at her hadde det vore samanstøyt. Det rare er at vi ikkje hadde registrert noko sjølv om vi bor på andre sida av vegen.

Så bar det inn i skogen med oss, Lucas og meg.

Grønt og mosekledd.

Lengre nede møtte vi skogsvegen, der låg det att snø.

Vatn som speglar tre har alltid fasinert meg.

Sjøen spegla våren.

Så var vi nede.

Tang er i mange farger.

Lucas fann ut at no fekk matmor vera med å leika.

Til slutt fekk vi ta turen opp att.

Turen gjorde godt, den var hard nok for etter ei veke med snufs og hark…men godt gjorde den.

 

10 kommentarer
    1. Så bra du er på farten igjen i våren! Finnes ikke bedre enn å gå ut på vandring på fjorårsgresset, nyte himmel og venn, skog og mark igjen. Nyt dagen med friskt mot. Ny uke, nye muligheter!

    2. Så slapp du ikke unna snufs og hark du heller! Jeg er nesten helt bra nå, men jammen henger dette i. Herlig bilde av Lucas, som vil ha med matmor på moro! 🙂

    3. karidansen: Nei, denne gangen måtte jeg også ta min tørn. Tilbake du også :)). Men fryktelig kjedelig mens det står på.

      Ikke ofte jeg får tatt så levende bilde av Lucas :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg