I ro

 

Det er så godt å være her. I ro og i regn. Ein laurdag utan anna plan enn å leva.

 

Det er helg over land og by. Ein laurdag i starten av juli. Det regnar og det er kaldare enn i går. Og det er heilt perfekt at det er akkurat slik.

I går hadde eg ein dag i frakt og køyr. Mange av desse familiemedlemmane mine som skulle både hit og dit. Da eg hadde køyrd yngste dit ho var, skulla eg ha stoppa……..mange gong.

“Hjelp” sa eg.

Det var så vakkert…….sjøen, grå, grøn, blå, turkis heilt spegelstilt. Landskapet som båra seg i nes og vik bortetter. Hus og hagar. Gamle sjøhus. Men eg tok meg ikkje tid til å fanga det i bilete,  eg berre drog synet inn i kvar ei celle.

Da eg sat å venta på mor seinare, som var inne til ein time, bruka eg tida til å snakke med ei venninne. Du må kjøpe deg eggelikør for å feira ferien sa ho.

Det er så godt å væra så gamal at ein berre gjer det. Likør liksom. Innbiller meg det er det gamle damer drikk.

Så seinare køyrde vi gjennom enno meir natur for polferd, anna handling og ein kaffikopp. Med og utan krykkjer. Krykkegjengen og vi andre. Sa at eigentleg skulle vi utan krykker hatt også, det hadde vore eit sik komisk syn….ein heil familie på krykker. For det er greit å spøke litt. Synest eg.

“Hysj no” sa mor. For ei mor blir aldri ferdig med å oppdra.

Her er frå 12. juni da vi også er på farten.Da var vi på Valsøya, ein annan vakker stad på Nordmøre.

Når eg snakkar om natur, må eg legga inn frå kvelden etter badinga på fjellet. Ljoset var rosa. Heilt rosa. Det hadde regna litt, så ljoset vart reflektert i vatnet på vegen. Yngste fauk ut for bilete og eg etter.

I gårkveld var yngste og eg saman heime. Vi gjekk i snakkemodus. Krølla oss saman i sofaen og med reker og kvitvin. Og på meg var det litt eggekonjakk for å feire ferien.

Kva vi snakka om?

Det hugsar eg ikkje, men det er trivsel i å ha det triveleg.

Det er godt å berre ta tida heilt, heilt med ro. Det gjer vi i fullt monn, medan tida lakkar og li seg gjennom ein laurdag i juli.

 

8 kommentarer
    1. Så deilig med eggekonjakk da 🙂 Det er litt som Baileys, litt samme greia.. For damene 🙂 Kos deg med det du, og datter og ferien 🙂

    2. frodith: Baileys er også godt. Det er nok vi damene som liker dette best ja, men jeg hadde faktisk en onkel som likte det søtt :))).
      Takk, vi koser oss og nyyyyter :)).

    3. Så skjønt innlegg. Jeg bare kjente hvordan du koste deg….
      Håper du får en fin ferie og at den ikke bare regner bort, selv om det er så mange andre gjøre-og væremål som GJØR en ferie .Men man husker hvilke vær det var…Jeg gjør,og er fremdeles glad jeg ikke har startet på ferie enda….:)

    4. maiken: Du gjorde det ja :))))).
      Hittil syns jeg været er bra uansett. Og så kommer hovedferien min i august….men vil gjerne ha sommer evig…..
      Det blir godt når du også er i ferien din, “den som venter på noe godt venter ikke forgjeves”.
      Fin søndagskveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg