Artig å leika

Ikkje vera fornuftig på ein flekk er ikkje slik borte vekk. Av og til. I dag har det vore av og til.

 

Dagen i dag sklei vekk som kvikksølvkuler. Eg fekk ikkje heilt tak i den. Av og til fungerer det også. Berre let alt vera. Eg har vore på ei lita vitjing. Og det har også gått opp for meg at eg har ein hund som ikkje er bedt i bryllaup. Neste helg bør eg ha løysninga på det.

 

Og så oppdaga eg at det eg la ut i førre innlegget ikkje var teikna med paint, men med noko som heiter paint fresh. Derfor mått eg gjera eit nytt forsøk………for det viste seg at paint dukka opp da eg søkte inne på pc’n. Så eg hadde paint og eg teikna ikkje i paint, men i paint fresh. Så her innrømmer eg tvert at eg laug. Derfor måtte eg gjera eit forsøk med paint også. Og heilt av seg sjølv vart det over det evigvarande temaet ho og han.


 

Etter det måtte eg prøva ein gong til med paint fresh. Og så må ein prøve for å læra. Her oppdaga eg at ein kunne lima inn eit bilete. Fann eit av meg sjølv og smeisa inn. Artig å prøva ut at det gjekk faktisk å måla over biletet………så her leikar vi oss.

Created with Microsoft Fresh Paint
 

Men no må eg finna på noko anna.

 

Korleis har søndagen din vore?

 

 

8 kommentarer
    1. Hi-hi, herlig <3 Du kan åpne bilder i vanlig Paint også, og male på dem 🙂 Jeg redigerer alle bildene mine i Paint jeg, fotoene, gjør dem til riktig størrelse, til bloggen 🙂 Herlig dette du har laget <3

    2. frodith: Kan man…det skal jeg sjekke. Jeg bruker pixlr Express til bilderedigering…..og for så vidt tegnet i det også. Det jeg brukte den gangen jeg tegnet deg.
      Artig at du likte det jeg laget 🙂 <3.

    3. synes det ser kjekt ut eg ) no sitter jeg og fargelegger i fargebok for voksne ,kjekt det også ho ho,men no likte eg godt det bilde av deg da,og det får en ikke i fargebok )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg