Ein dag som i dag

 

Denne dagen, den eine dagen i året. Da teljaren liksom seier “klikk” også kjem eit nytt tal opp.

 

Det regna friskt da eg vakna. På dagen min. Eg drog dyna over meg, men sovna ikkje. Så eg sto opp. Spekulerte på om det var no eg vart vaksen. På badet hang ein lapp.

Eg snudde den.

Godt med slike vakre ord på ein dag ein kan treffa på å bli ei aning emosjonell.

Plana er å grilla. Mange grønsaker og litt anna. Eg skal også laga ei iskake. Vi blir ikkje mange. Berre litt familie.

Eg opnar pc’n, på fb dukkar det opp gratulasjonar. Går inn på bloggen. Der ligg det ei melding, frå Frodith…….om at det står noko på sida hennar.

Og der inne har ho laga eit så koseleg innlegg fordi eg har fødselsdag. Eg blir rørt, glad og får litt lyst til å gøyma meg……noko med alt fokuset på meg.

TAKK Frodith.

Du imponerer meg med alt du greier og får med deg <3.

No skal eg straks til å ordne opp til dagen. Men først skal yngste og eg eta frukost. Laks og eggerøre. Det skal bli godt.

Ynskjer ein riktig fin dag til deg som les.

 

 

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til fine deg :)) Så det hyggelige innlegget hos Frodith , og det var fine ord som hang der på speilen..sånt er hyggelig :)) Ønsker deg en super dag videre og stor bursdagsklem fra meg <3

    2. annebe: Tusen takk annebe, blir helt rørt av så mye hyggelig oppmerksomhet. Og at frodith greier å holde oversikt over alle er imponerende. Orda på speilet var gode å få. :). Klemmer varmt tilbake <3

    3. Gratulerer masse med dagen din, og for ett nydelig kort fra din yngste <3 Jeg skjønner godt at du blir emosjonell av noe så flott.
      Frodith ja... Ei makalaus kvinne <3

    4. Gratulerer med dagen. Jeg kjenner deg bare gjennom bloggen, men de ordene du fikk fra din datter stemte nok godt. Bare det å ha oppdratt datteren din slik at hun kan se dette er vel litt av en bragd.

    5. Fruemmel: Takker nesten en uke på overtid. “Jeg skriver som en tolvåring” sa hun som skreiv orda, jeg var uenig for jeg synes det er fint en nittenåring skriver slik.
      Enig om Frodith :)))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg