58 VS 58

 

Det er ein tysdag. Skal eg prøve igjen i dag, tenkjer eg, å skriva eit blogginnlegg……..

For eg har starta nokon utan at dei blir posta.

 

For tida trivest eg godt med å gjera ingenting. Og da meiner eg ingenting. Å flyta rundt utan tid har vore fantastisk. For ei stund.

Men eg veit det nærmar seg, at eg må ta tak. Må ta tak på eit anna vis enn eg nokon gong har gjort. Det store spranget…….kan ein seia.

Eg summerer og trekkjer i frå. Alle val og alt som har skjedd.

Født i 58 og 58 i år.

I går var eg hos legen. Alle prøvar var bra og det er bra. Nær som ein. Den fortalte meg at det startar å hasta. For ein er ikkje 85 når ein er født i 58.

Og så må eg visst berre akseptera ein gamal diagnose som eg sa opp for mange år sidan. Eigentleg er diagnosar underordna, men eg må til å være snill mot meg sjølv.

Mykje snillare enn eg er og som eg har lært.

Hovudet mitt har det nokså bra det, men kroppen slit. Viljen din er sterkare enn kroppen sa ein for ikkje så lenge sia.

Så når hausten er i gong må eg også være i gong. – Med ikkje å strekka og villa så mykje, anna enn å ha det bra. Gjera slikt som er godt for meg. Eg kjem ikkje til å gløyme alle dei andre, men kanskje må eg ikkje setja dei først alltid. Eg må avlære ein godt innarbeidd lærdom.

 

Sola skin inn i mellom regnskurene. Eg skal snart setja meg på eit tog. For eg har ferie og da skal ein liksom reisa bort. Da gjer eg det, fordi eg trur eg har godt av det. Og det skal bli en fin tur, sjølv om eg mest må seie at eg hatar å pakke.

Eg er på veg til noko anna. Kjenner eg gle meg til at eg har fått det enno meir til -. Starten på blogginga for tre bloggar og mange år sidan, for å finne ut kva som var feil. Spegla livet mitt i orda. Da det var ingenting igjen til meg sjølv anna enn pisken. Dess fortare eg sprang desto verre vart det. Det har skjedd mykje sia da, det har vore ei stor reise alt i alt.

På toget ska eg tenkje enno meir på den reisa og ikkje minst reisa vidare. Eg må igjen let den kreative pulsen få plass….det  gjer den ikkje i mellom permar for A4 format. Og ikkje minst skal eg nyta inntrykka gjennom togvindauge og til og med at eg må skifta tog på Hamar.

10 kommentarer
    1. Deilig å ikke gjøre noe spesielt..bare la dagene gå :)) Jeg også sliter med å tenke mer på meg selv…er så mange som trenger meg..men på mandag gikk jeg en tur, og skall iallefall få gjort det litt oftere :)) Flott utsiktsbilde og fine bilder av deg..du har jo så stilig og kledelig frisyre :)) Kos deg på togtur <3<3

    2. det høres ut som du må ta mer vare på deg selv ja,det er kun du som kan gjøre det ) nyt ferien din og slapp av med hyggelige sysler,nydelig bilde av deg foresten,du kledde å ha håret fritt ned på skuldra )

    3. annebe: Vi må bli flinkere til å tenke på oss sjøl…paradoksalt vil det komme andre til gode. Men syns du er flink til å komme deg ut….men der må jeg også bli mye flinkere.
      Takk for det, tenker faktisk at jeg må bestille frisørtime på nytt om ikke så lenge…få unna restskatten først :).
      Det ble bare tog en vei, men jeg kosa meg :))).

    4. fruensvilje: Ja, det er nok slik, og det er fantastisk godt med denne ferien.
      Takk for at du syns det, for oftest havner håret i strikk :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg