På veg mot mørke

 

Men attom, attom……..finnest ljoset. Alltid.

 

Ein sving innom for å fortelja at det er ikkje noko nytt under sola. I mi verd. Dagane labbar mot haust. Ein venner seg til det også.

I dag har eg vore i Kristiansund. På MR. Desse knea som har gjeve meg avgrensingar på eit blunk-. I dag vart dei skiva opp i avfotograferingar.

Før ærendet hadde eg eit anna ærend.

Planter!

Eg kjøpte meg fleire planter som skal ha god reinsande effekt. Treng det trur eg.

På tur heim kom den lova vinden. Det ruska  håra slik at dei sto på kryss og tvers oppå hovudet. Ute på havet fauk sjøen kvitt. Men tura med ferga attende gjekk overraskande greitt.

Heime skein sola gjennom skyene. Laga naturen fantastisk gyllen.

Da eg kom opp der eg bur var fargane vorte enno meir intense.

No drikk eg natt te og gle meg på å krypa under dyna.

God natt.

14 kommentarer
    1. Dagane labber mot haust….:) Høres litt mindre “farlig ” ut da, og jeg må dra på smilebåndet, for er så fint beskrevet….
      Hvilke planter har du kjøpt, som skule være rensende?
      Eneste planten jeg skal kjøpe nå er Aloe vera, den er først og fremst fin og så kan man jo bruke gelen inni om man trenger….

    2. høsten er velkommen ,jeg liker den ) men jeg kunne tenkt meg litt mer sol da for høsten er vakrest i sol enn i regn .
      Spennende da å få svar på hva som er med knea,men det tar vel en uke minst før du får svar rekner eg med.
      Ja dere fikk en vakker solnedgang i går,herlig bilde

    3. maiken: He, he, koselig :).
      Det er ganske mange som har effekt på forskjellige stoffer, kan skrive et innlegg om det. Aloe vera har også rensende effekt og mener den sto på den lista jeg gikk ut i fra. Så etter den også :).

    4. Asbjørg: Det ska du få hør….itj nå å fortæll egentli…ha,ha. Men koseli men prat. Vurdert å farra t Trondheim i dag…feiring av dag veit du….men bror og mor kom muligens.

    5. fruensvilje: Du er så flinkt til å bruke høsten. På mange vis. Alt er bedre med sol.
      Tar en uke, regner ikke med det noen store funn i knea…mest vann. Men greit å sjekke.
      Himmelen var dramatisk i går, vakkert å få med seg.

    6. Så nydelig solnedgang du fikk. Håper du får litt orden på de knea, for du trenger jo som alle å være ute litt i vær og vind. Her ruska det også godt i går kveld, men nå er det helt stille og solskinn. Ha en vakker dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg