Akkurat no

 

Dagen strekte seg bort i kvelden før eg var heime. Eg trudde eg skulle være heime før. Huset låg der som eg forlèt det.

 

Eg har ei kjensle av fridom i ufriheita. Hausten verkar så enkel. Alt er så enkelt. Og eg har tid. Eg kjenner på tid.

I bilen har eg lydboka, den høyrer eg på medan eg køyrer fint og roleg gjennom verda mi. Heime har eg fleire bøker eg har opna. Eg les litt. Eg har eit strikketøy eg kan få ferdig på eit blunk. Om eg strikkar. Eg strikkar litt. Til og med lappeteppet har fått nokre nye lappar.

Morgonane inneheld grøn juice, og i dag rakk eg ikkje meir. Snar skal eg i gong med surdeigsbrød om eg greier å halda liv i gjæringa eg må starta opp. I dag skal eg koka meg ei ny supe til middag. For eg drikk ein del av det. Nokså mange av dei vegetabilske.

Rund meg har dei grøne plantane auka, og eg vatnar gjevnleg, til og med sprayar blada med vatn.

Alt er så greitt.

Utanom kroppen. Men det har liksom ikkje all verda å seia. Eg satsar berre på at den skal verta betre.

I morgon har eg time hos psykomotorikeren, snart eit år sidan sist. Han gløymde meg i alle. Det gjorde meg frykteleg sint oppdaga eg. Men eg skal gje han ein sjanse, for eg har trua på det han gjer. Så eg satsar på at sinnet forsvinn i det store bilete.

For alt er greitt. På ein måte.

-At regnet kom attende. – At veka mi er litt for fullpakka. Det er denne kjensla av fridom.  Ikkje sikkert den var her i går. Ikkje sikkert den kjem i morgon. Men akkurat no er den her.

 

8 kommentarer
    1. Hørtes ut som koselige ting å “tusle” med, strikking, lesing, baking og slike huslige ting :)) Håper kroppen kommer seg også ..man får nyte øyeblikka man føler seg harmonisk og fri :)) Nattaklem <3

    2. Noen ganger er den følelsen der så god! Håper du blir bedre og bedre ved hjelp av dine sunne valg. Lykke til hos den glemske psykomotorikeren! Ha en vakker dag! 🙂

    3. natheless: Ja, jeg håper inderlig at dette fokuset både holder og fører framover. Og besøket hos han glemske gikk veldig fint, det føltes riktig og godt :)).
      Nydelig søndag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg