Harmoni i handel og vandel

 

For ein september.  For ein haust. I dag har dagen vore vakrare enn ein draum. Eg tok ikkje bilete da det var som vakrast, eg tenkte eg fekk gøyma det i minnet.

 

I dag skulle mor til tannlegen.  Vi køyrde oss ein tur etterpå, ved ein glitrande fjord, så blank og med så mange fargesjatteringar at det var heilt utruleg.

 

Elles har eg hatt ein dag med butikkar og handling. Mat til både hund og meg. Eg har vorte flink til å unngå produkt som er ferdiglaga og halvfabrikata til meg. Eg går også for mykje økologisk.

 

I dag kom også desse massasjeballane eg tinga. Frå i morgon startar eg å stå på piggar til morgonstellet. Ei oppfordring frå psykomotorikeren.

 

Ein annan ting eg kjøpte meg i dag var ei ny fiskestang. Så no skal eg gjera alvor av å gå ned til sjøen for å fiske. Hadde lyst i kveld, men klokka var litt for mange.

 

Eit par nye planter fekk eg også tak i, litt usikker på namnet……skal finne det ut, men ikkje i kveld.

 

Men eg fekk tatt nokre bilete da eg var hos mor og far. Sjøen heilt spegelblank.

 

Ser du kva dette er?

Eg skulle ta eit bilete av Alpeklematisen som vaks innom og utom verandaen.

 

Før eg for laga sola teikningar i fjella.

Heime var sola gått ned, men den fargela skyene. Det var ei slik ro. Høyrde det klang i bjøllene frå kyrne på jordet like nedanfor huset saman med nokre raut.

Da eg kom inn, etter og ha sett alt på plass, tok eg ein runde med vasskanna og spruteflaska…….så fekk plantene litt stell. Det må eg være flink til når eg har gått til innkjøp av så mange nye planter.

Det er harmoni i hausten min.

 

Har du hatt ein vakker dag?

 

Ynskjer deg ein riktig fin septemberkveld.

 

 

10 kommentarer
    1. så vakkert du beskriver dagen din og bilda er så vakre ) ikke noe er bedre enn en dag med harmoni,) håper du får en nydelig dag i dag også,det skal eg passe på att min blir

    2. Så nydelig å se og lese. Godt du har funnet harmoni i høsten din. Jeg er ikke helt der enda, men nærmer meg. Herlig når roen senker seg, og man tar høsten for det den er. Her er det første dag på lenge med skyer og regn i luften, men det kjenner godt. Ha en vakker torsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg