Slik er det

 

Akkurat slik, og akkurat det er det ikkje noko å gjera med. Så da gjer eg alt anna som eg kan.

 

For laurdagen er stått opp og eg med den. Dagen er alvorsam, men sola dreg på smilet attom skyane. Eg trur det er kaldare, kjente det da eg kom heim i gårkveld. Det var kaldare luft.

Eg er i gong med å få dagen på føtene. To tablettar sa legen i går, eg var hos henne. Eg var der for å få svar etter eg tok MR av knea. Enkelt og greitt er brusken på tur bort, så da er knaking og vondtar slik dei skal være. Eller slik det vil være og bli.

Så no er både kne og hender slik.

Så klart synes eg det er kjedeleg, men eg må sjå etter kva eg kan gjera. Ikkje kva eg ikkje kan.

Legen ville redusera arbeidsdagen, men eg ville venta…….sjå meir, tenkje meg om.

Det er ei stor gruppe menneske som slit med dette.

Ja, ja…….fibromyalgi, utbrent og slitasjegikt……..der det er hjerterom er det husrom. Og slike problem er ikkje det minste farleg.

 

I dag er eg bedt på fårikålmiddag og etterpå er det kino med “Kongens nei”.

Det vert triveleg.

For triveleg og bra og fint kan eg ha det i bøtter og spann.

 

Ein riktig fin laurdag til deg som les, kva er dine planar for dagen?

 

 

12 kommentarer
    1. Selv om plagene ikke er farlige, så går smerter ut over livskvaliteten..Men som du sier er det ikke noe å gjøre med det får en fokusere på det en kan og orker :)) Kos deg med fårikål og kino. Vi skal se på Skal vi danse og spise lammeskank i kveld 🙂 Klem <3

    2. Uff, ikke gøy det med knærne :-/
      Du må kose deg på middag og kino 😀
      Jeg har vært på en matfestival og rooftop café, og skal videre få besøk av kjæresten i kveld ^^

    3. Ikke noe kjekt å gå rundt med smerter hele tiden. Du får sjekke nøye ut om det er noe som kan hjelpe uten å ha for mye bivirkninger…Finkjemme helsekostbutikker også.
      JA , tenk deg nøye om før du reduserer arbeidstiden. Kanskje bedre å gå sykmeldt i perioder, for det er jo et økonomisk hensyn også å ta…

    4. annebe: Ble lammeskanken god?
      Denne tida går så fryktelig fort…og nå er det behandlinger både den ene og den andre dagen. Hjelper…tror jeg, men blir travelt for en “sneile” :).
      Ønsker deg en god uke <3.

    5. Henriette Celin: Kjedelig når kroppen krangler, men får prøve å gjøre det beste.
      Det hørtes ut som du hadde en fin helg siste helga. Får håpe denne helga har vært fin for deg også :).

    6. maiken: Sønnen min kom forbausende nok med et forslag, skal teste det….ellers hjelper bevegelse.
      Skal sjekke mer om hvordan ting kan slå ut økonomisk. Har gått delvis på AAP i to år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg