Enkelt ein tysdag utan store fakter og med selfie

Dagen loffa inn i solnedgong og mørke. Berre for det den fekk lov -.

 

For da eg vakna i dag var verda skral. Eg forsto eigentleg ikkje att fram på den. For eg var innstilt på det eg skulle. Men så forsto eg plutseleg at eg trong det ikkje. Eg trong ingenting. Så eg drog dyna over nasen og tenkte at neste tysdag var det trening i bassenget igjen. Det er godt å være i bassenget, men i dag trong eg det ikkje. Det eg trong aller mest var å ikkje skulle noko. Anna enn ta meg ein tur i skogen i sola.

Slik vart det. Etter kaffi på terrassen tok eg turen til skogen. Og eg fann akkurat det eg ville finna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etterpå vart det soppestuing til middagen.

 

Medan dagen hadde gått kom sola framom fjella ein gong til. Den fekk naturen til å verta glødande. Eg måtte ut for å fanga ljoset før det forsvann.





 

– Og til slutt fekk eg lyst til å fange meg sjølv.

På bilete.

Men noko så håplaust som å mime glad og lykkeleg inn i ein spegel skal ein leita lenge etter.

Eg dele. Trur vi alle har prøva det. Eller mest alle i alle fall -.

Og til tross for miming, eg er både glad………og av og til slumpar eg til å være lykkeleg også. Om det ikkje kjem så godt til syne på ein selfie.

 

Slumpar du til å ta bilete av deg sjølv?

Synest du at du får det godt til?

 

 

16 kommentarer
    1. Det er ALDRI lett å ta en selfie så man ser lykkelig ut… hihi – fine disse du tok da! Og koselige bilder med varmt lys! <3

    2. høres ut som en deilig dag,også så fin sopp no da herlig,er kanskje ikke frost hos deg ?
      Synes du fikk fine selfier,tar mange eg ,men eg bruker selvutløser på kamera ))

    3. Margrethe: Høsten er nesten den fineste årstiden å fotografere.
      Selfie er ikke enkelt, men faktisk kan de gi en god latter eller flere :))). <3

    4. fruensvilje: Joo, har vært frost – men ikke over alt. I skogen, der jeg fant kantarellen har det ikke vært.
      Selvutløser er nok en grei innretning…..men for tida bruker jeg mobilen, den har ikke slikt :). Så da hjelper bare lange armer :).

    5. frodith: Du ser fin ut på bildene du tar av deg sjøl….men det er vel noe med utgangspunktet ;))))).
      Høsten er nydelig, blad, lys og vakre farger :).

    6. Godt med soppstuing av sjølplukket sopp! Ja, jeg har jo prøvd meg på noen selfer når jeg har vist fram klær! Det er bra at vi som har passert 50 også tør å legge ut noen “Speilbilder”…..tenker jeg. 😀 Koselige bilder av ei blid dame med varm og vakker utstråling! 🙂

    7. Jeg synes det var veldig fine selfier av deg, og uansett hva en selv mener når det gjelder egne selfier, så synes jeg du ser glad og litt “lur” ut på bildene 😀 Herlig at du byr på deg selv 🙂
      Det hender at jeg tar selfier, men har vel tilgode å bli kjempefornøyd med ett selfiebilde 😉

    8. Ikke alle dager er like enkle. Men sefiene dine ble supre da. Å smile til seg selv i speilet kan jammen få fram latteren hos meg. 🙂 Ha en vakker dag!

    9. Er det noe en virkelig trenger er det dager uten planer 🙂 Så vakre høstbilder, og søte deg :)) Jeg tar ikke så mye typiske selfier, men mange bilder av meg selv ..som du sikkert har fått med deg..hehe.. :)) Klem <3

    10. karidansen: Takk, så koselig sagt :). Dine selfier syns jeger kjempefine :). Og om vi har passert 50 må vi kunne det vi ønsker…..vi må ha lov til å være den vi er :)))).
      Soppestuingen smakte den :).

    11. Mona: Takk for at du syns og skriver det :). En ting som er sikkert, etter som at disse åra jeg har innabords har gått – tar jeg meg mye mindre høytidelig. Det blir enklere å være menneske da :).
      Syns du er fin på bildene du tar av deg :).

    12. natheless: Latteren ja….jeg ar fått meg mer enn en god latter av disse bildene jeg har tatt av meg sjøl opp i gjennom. Og en god latter forlenger livet :).

    13. annebe: Det er sant, slike dager trenger vi.
      Du er flink til å greie å slappe av med en linse retta mot deg tror jeg, så du ser veldig fin og naturlig ut på bildene….og så har du sagt du liker det :). Det er viktig. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg