Måndag etter søndag

Måndagen er snart slutt. Første dagen i veka er snart over. Ute er det fleire minus, inne fyrar eg.

 

Og så høyrer eg på musikk. Har lyden rett inn i øra, rett frå Spotify.

Det er godt å berre forsvinna inn i musikken. Finne ny musikk eg aldri har høyrt før.

 

Tidlegare i kveld følgde eg ei dotter ut i mørket. Ho skulle ta bussen.

I gårkveld gjorde vi to det same, da var det og ei dotter som reiste. I helga var begge heime. Dei kom på torsdagskvelden, så vi har hatt ei oval helg saman. Eg sa til dei at eg kjenner meg heldig, heldig som har det så fint saman med dei.

 

På fredag fekk eg eit problem eg tenkte var utviska frå kvardagen i laaaaang tid framover.

Bilen!!!!

Bilen eg kjøpte i juni kom seg mest ikkje opp bakkane. I dag fekk eg vete om noko som heiter nødmodus. Når det er ein feil i bilen. Neste onsdag skal den på verkstad, og eg velje ikkje være så fokusert på dette. Måtte berre skriva det likevel.

Så i kveld er det godt berre å sitja her.

Ikkje tenkje, berre flyta i musikken.

Ikkje tenkje, berre væra i den varme stova medan dei gamle stjernene sender ljos frå mange århundre attende, oppe på den skyfrie himmelen.

 

Eg er her saman med meg sjølv. I varierte lydbilete.

 

Dette er Waldruna med Odal.

 

Har du høyrt dei?

 

 

12 kommentarer
    1. godt å ha sånne gode døtre ,koselig når dei gir mammaen sin fine meldinger også.
      Kjedeligere når bilen streiker,krysser fingrane for att det bare er en enkel liten sak )) ha en fin dag og kos deg,her har eg tent lys og fyrt i peisen også for ute er det skikkelig kaldt

    2. Så skjønt med slike døtre….noe av det viktigste i mitt liv også , med gode mor-døtre-forhold…..
      Men den bilen! du har jo nett kjøpt. Må få den ordnet , kanskje det ikke er du som skal betale for det engang

    3. fruensvilje: De fine orda varmer :).
      I verste fall blir dette en kostnad på minst ti lapper, men får håpe det ikke blir. Uansett er jeg rådd til å ta en reklamasjonssak.
      Godt å kunne fyre når det er kaldt. Håper dagen din har vært fin :)).

    4. maiken: Vi er heldige som kan ha de gode forholda med jentene våre….med barna :).
      Må nok betale for noe tenker jeg, men om det blir en fordeling har det vært greit. Ikke passende med et nytt kjøp og at slikt skjer såpass tett før jul….men alt må gå. Bil må jeg i hvert fall ha :).

    5. Spesiell, intens musikk – men originalt og spennende. Litt “Ur – preg”. På ett vis kommer en nærmere døtrene når de blir voksne og har vært gjennom den første løsrivelsen. Leit med bilen – er jo ikke lenge siden du kjøpte den!

    6. karidansen: Ja, musikken er intens- så passer ikke alltid. Absolutt ur – viking og en tung villskap.
      Jeg regner kanskje med det fortsatt kan komme løsrivelser fra jentens side, fordi det har vært såpass lite foreløpig.
      Bilen kjøpte jeg i juni, så det er akkurat over bruktbilgarantien….men får håpe det ikke blir alt for komplisert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg