Når det er vaska

I kveld er eg så glad fordi eg har reint kjøleskåp. Det er skikkeleg godt.

 

Vurderte om eg skulle ta bilete frå skåpet. glad var eg fordi eg har gjort det. Det har stått på lista mi ei stund. Kom over at nokon skreiv at skulle ein rydda i heimen var kjøleskåpet ein lur stad å starta.

No kan eg stryka det frå lista saman med eit par ting til.

Eg måtte. Mellomste kom heim med gjest.

For når ein står i fare for å skjemma ut jenta, slekta både langt utover………kanskje så langt som til femmenningar……..og i fleire slektsledd………da ein gjera noko -.

Når ein må har ein ikkje noko val.

Og resultatet er reint kjøleskåp og ei triveleg helg.

Ei kort og triveleg helg. Ei helg med prat utover natta.

I dag for dei. Både tobeinte og firbeinte sørgja bitte lite grann.

Skal væra slik.

Så køyrde dei nedover vegen og attende til liva sine.

Eg baud opp ho som bor i kjellaren på kaffi. Eg chatta litt i aust og vest. Så tok eg eit par telefonar og plutseleg var kvelden gått.

No bør eg leggja meg, i morgon må eg ta skulebussen.

 

Har helga di vore fin?

 

14 kommentarer
    1. deilig med reint og ryddigt kjøleskap ja,en plass må en begynne ja,og for min del er alt på kjøkken og bad viktige steder å holde reint.
      Ønsker deg en riktig god natt

    2. Nei, en må ikke skjemme ut slekta med sjuskete kjøleskap, – “kanskje så langt ut som til femmenningar – og i fleire slektsledd”! (Herlig formulering som vitner om en humor jeg har veldig sansen for!) Ja, litt rart når de drar tilbake til livene sine, men det er jo slik det skal være. Mitt kjøleskap trenger også en overhaling snart, men det er så mye enklere nå som det er så lite i det. Jeg har hatt jobb – helg. Skal jobbe i morgen også – og onsdag, Så er det langhelg og det skal bli godt, for nå vil jeg ha pause fra “Blankholkekjøring”! Det nytter ikke med buss til jobben herfra ,men er jo glad for at jeg har bil som går! Bilen min sto på verksted i en mnd i fjor høst, så jeg vet hvordan det er å være uten! 😛

    3. Ja, fin helg 🙂 Takk for at du minte meg på det. 🙂 kjenner den følelsen av når man har fått gjort noe som er godt å få unna 🙂

    4. karidansen: Så trivelig kommentar, ble ordentlig glad :))).
      Du må kjøre forsiktig på holka.
      Blir godt med langhelg kan jeg tenke meg.
      Husker du snakka om bilen på verksted i fjor. Fryktelig kjedelig. Men du kom deg dit du skulle uten bussforbindelse da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg