Ein dag og eit innhald

Taxi, kontor, bibliotek, pause med matbit, basseng og heim att…..slik har rammeverket på dagen min vore.


 

Så no har eg fri mest ei veke. Eller, eg tek fri i seks dagar. Da er eg omtrentelg  à jour. Hadde alt for mange timar for mykje av slikt ein gjer.

Det passa bra no. Billaus som eg er.

I dag tok eg telefonen, eg hadde ikkje høyrt noko denne veka som er gått.

Stemmen på andre sida sa at dei hadde nettopp snakka om dette, og at dei heldt på å gjæra klar ein bil eg skulle få låna.

Eg vart så glad at eg jubla slik at tårane kom.

–  Men eg skulle få ein telefon frå dei for å høra nærare sa den trivelege mannen.

Etter ei stund fekk eg denne telefonen. Frå ein annan ein.

Neei……… bil visste han ikkje noko om, men eg skulle få snakka med seljaren, så den vidare forhandling ville verta med han.

Etter det har eg ikkje høyrt noko.

Så no er eg like langt og like kort.

 

Etterpå var eg med i varmebasseng saman med ei kjempehyggeleg dame. To gong basseng den veka her. Herleg.

 

Etterpå vart eg henta.

Ikkje alltid like godt å væra avhengig av andre. Når det vert ulike oppfatningar og dårleg stemning. Da kan eit godt humør gå over til dårleg. Og da er det best å ikkje opna munnen, ikkje seie noko. For subjektive diskusjonar er ikkje anna enn det. Og å krangla er lite produktivt…

Men det var godt med mat etter eg kom heim. Hadde nedfrose frittata……altså ein bondeomelett.

 

I morgon skal eg få sitja på med for å få handla og i morgonkveld kjem yngste heim.

Så alt i alt er det ikkje så verst likevel. Ein månad før julekvelden.

 

 

8 kommentarer
    1. Det høres ut som det BLIR hyggelig. Men du må ikke gi deg med å få låne en bil. Bare mase litt mer, purre. Man MÅ det 🙂 Du trenger en bil 🙂 Så klart . Ha en fin fredag 🙂

    2. God morgen,jammen godt du hadde noen fridager til gode,dei håper eg du får nyte ) det med bilen er ergelig,men du får bare mase ,for en lånebil bør dei gi deg det bør du ha rett på ,så stå på ))

    3. Slitsom med bilproblemer…og at di ikke kan ha en felles beskjed ang billån.. Men varmebasseng hørtes deilig ut..og kos med besøk av den yngste :)) Klem <3

    4. frodith: Takk…:).
      I helga, dvs. i dag, skal jeg skrive en mail til forhandleren…har lest litt om reklamasjon, så har visst nok rett på bil i den situasjonen jeg har havnet i.

    5. fruensvilje: De har visst plikt til å gi meg lånebil virker det som.
      Disse fridagene skal jeg både nyte og prøve å få til nytte :))).

    6. annebe: Absolutt koselig med yngste hjemme, hun blir til i morgen…jippi :).
      Og varmebasseng er bare kjempeherlig.
      Bilproblemer er ingen ønsket situasjon nei :). Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg