Å væra i vêret

 

Ein høyrer suset utanfor husveggene. Mest som eit dønn. Det er vêr. Mykje vêr.

 

Det bles og regnar. Eg les om leirras, jordras og stengte vegar. Så slik er det tid for no.

Eg finn fram stjerna, den sjuarma ljosestaken og adventstaken.

Ein treng ljos.

Mørket kjem tidleg.

Der er berre å fyra og tenne ljos.

Rakk ein tur ut mellom regnelingane. Fekk inn fleire sekkar med ved.

Yngste har vore på mørkloftet etter varme klede. Dyra ligg slengt utover golv og i sofaen.

Dette er Miranda. Sjefskatta.

No sit yngste å les, eksamen er ikkje så langt unna. Ho skal lesa eit par timar til.

På omnen står to gryter; i den eine pinnekjøt, i den andre karamellar. Vi skal kose oss inne i varmen medan det huskestuar utanfor. For det er viktig å finna kosen, uansett årstid, situasjon og gjeremål.

 

Ynskjer deg ein riktig fin laurdagskveld.

 

 

10 kommentarer
    1. Koselig stemningsrapport! Godt å ha varmt hus og lukta av god mat når det er ruskete og utrivelig ute! Her er vi stort sett forskånet for naturkatastrofer. Det er ikke så værhardt her som ute ved kysten. 🙂

    2. Mener at jeg leste noe om at det var lurt å holde seg innendørs og drikke rødvin slike uværskvelder. Jeg tar ett glass selv om…:)
      Har ingen dyr som ligger og slenger lenger , men savner det….

    3. karidansen: Takk skal du ha.
      Nei, du har kanskje roligere værtype der du bor….det har jeg aldri tenkt på at været kan variere mellom innland og kyst..slik :).
      Men vi hadde en ordentlig koselig dag :))).

    4. maiken: Et glass…uansett vær…må en unne seg inn i mellom :).
      Dyr er koselige…..og andre ganger skikkelig masete – syns jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg