Telefonen

Eg presenterte meg inn i mobilen. Det var eit ukjend nummer det vart ringt frå. Så tenkte det var best. Å seia namnet sitt, heile namnet.

 

Han i andre enden presenterte seg også.

Eg forsto med det same. Det var seljaren som ringte.

Bileseljaren -.

 

Etterpå sat eg att med vala.

Alt var opp til meg. Eg kunne få bilen reparert eller eg kunne få ein ny bil. Mitt val. Eg skulle få låna bil om ein par dagar.

 

Men korleis skal eg kunne ta dette valet?

Helst har eg ynskt meg nokon som er synsk, som har fortalt meg kva som er lurast og best å gjera.

Eg får finna fram til nokon som veit meir om bil enn meg, helst opp til fleire.

 

Skal eg ta på å leita etter ein ny brukabil, og finn ein som høver ynskja mine?

Eller skal eg seia at dei kan gå på jobben med reperasjon, som vil seia å skifte motor?

 

Som igjen vil seia ein kostnad ikkje slik frykteleg langt unna verdien av bilen. Eg forsto det slik at dei dekka alt.

 

Dei snakka om meg fortalte han, seljaren. Om uflaksen, for dette kom uventa. Noko som ikkje skulle skjedd. Men som av og til kan skje likevel.

 

Ja, ja…..slik vart det.

Eg gle meg til at det skal balanserast av…….for da må det skje noko som er like utruleg på den sida som har med flaks å gjera…….

 

Men først må eg ta eit val med bilen.

 

Og så var det vaskemaskin. Har leita på nett, hatt ein tørn i gårkveld.

Ein vert passivisert når det skjer så mykje som går i stykke som det har gjort no, som er så viktig, men eg har reine klede enno.

 

Og no har den skumle, men også etterlengta telefonen ringt.

No veit eg litt meir.

Eg må berre gjera eit val….

.

 

 

12 kommentarer
    1. Uff, vanskelig valg det der altså. Selv gikk jeg for ny motor 4-5 år tilbake. Betalt av billeverandøren. Og jeg har ikke angret en eneste gang. Bilen går som en klokke 😀

    2. jeg er ingen ekspert,men vi hadde en bil vi måtte skifte motor på en gang,den varte bare et år etterpå så måtte vi uansett til med ny bil ( håper du får gode råd og att det blir et godt valg

    3. Her tror jeg det er best å rådføre seg med de som virkelig kan bil, og helst flere. Håper du tar et godt valg. Får holde oss orientert….:)

    4. Oj, oj, dette var ikkje lett. Eg spurde ma’en, han meinte det kom an på korleis bremsene og karosseriet var og kor langt den har gått. Lukka til, same kva valet ditt endar med.

    5. frodith: Jeg hadde heller ikke bil da jeg bodde i Oslo, var ikke nødvendig pga. bra utbygd kollektivtransport.
      I dag skal jeg på vaskemaskinbesøk :))).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg