Tenk det

Forvirra sit eg her. Forstå det den som kan at det går an…..

I gårkveld var det eit forrykande vêr. Eg måtte berge inn boffen da haggelskot vart sendt mot jorda…..altså haggel som i snø

Litt seinare dundrar det laus med lyn og dunder og brak. Så boffen spring frenetisk i rund i stova og skal skremma vekk alt.

Det neste som hender er at det vert heilt mørkt. Etter nokre blinkar.

Da krype eg likegodt til køys. Halv ti om kvelden. Ikkje noko å sitja opp etter da.

 

Der får eg ei natt -.

Vakne periodar og aktive draumar i ein skikkeleg lapskaus. Og det verste, eg søv fram til halv ellev!!!

I DAG!

Det er jammen greitt eg avspaserar for tida, men måte på -.

No får eg rista av meg natta, finna fornufta, lufta og springa etter dagen.

 

Ha ein vaken onsdag alle som ein.

 

 

16 kommentarer
    1. Oj, hørtes ut som et voldsomt vær hos deg..her er det ganske rolig på værfronten 🙂 Du trang vel litt ekstra søvn etter ei natt med aktive drømmer.. Håper du er uthvilt og har en fin dag videre da :)) Jeg har vært på besøk i barnehagen jeg jobba i dag..hyggelig å prate med folka, men mange nye jeg ikke kjenner der nå.. Klem <3

    2. Det var litt av en kveld! Tordenvær like før kalenderen viser desember! Du trengte sikkert å sove så lenge!! Jeg snur døgnet for tida. Har nesten bare sene kveldsvakter og er hjemme fra jobb rett før midnatt. Så sløver jeg i en stol til rundt klokka to på natta, og sover til klokka ti!! I dag har jeg fri. Det er noen minusgrader her nå. Ønsker meg noen snøfjoner!:)

    3. Jeg jobber knallhardt med blogg-adventskalenderen som skal åpnes i morgen…Så jeg er bare en snartur innom for å ønske en fin kveld 🙂

    4. annebe: Det var ekstra vær i gårkveld, i kveld er det helt stille og kaldt. Dagen har vært fin :).
      Så koselig å besøke sin gamle arbeidsplass da. Litt rart å kanskje å møte mange nye folk som kommer til. Håper dagen din har vært fin og at natten blir god :). Klem<3

    5. fruensvilje: Dagen i dag gikk greit, fikk unna noen vasker. Var hos foreldra.
      Å sove så lenge er nesten ikke å anbefale, ble litt sudderulla :))).

    6. karidansen: Ja, ikke sant…sent for tordenvær.
      Litt ok å snu døgnet når en kan, jeg har lett for det når jeg har fri. Håper fridagen din har vært fin.
      Dere bruker vel oftest å ha hvit vinter…. Så det kommer nok. Blir mye lysere med snø, men fordrar ikke gjensnødde veier og fastkjørte biler.
      Du må ha en god natt :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg