Ein kveld dekka opp til meg sjølv

 

Mett er eg her eg sit. I ljoset frå teljosa på bordet.

 

Akkurat no sit eg med musikk på øyra. Den treff rett inn, inn til det indre av meg. Eg likar ta på meg headsettet og bo i musikken.

I dag har eg støvsuga teppa i stova grundig. Når ein har ein ullhund må ein rekna med alt som følgjer med. Det er ikkje mykje hår etter han, men ulla samlar seg i skavar.

Helga er godt i gong. I dag vakna eg til ein dag godt i gong. Atter.

Kvifor søv eg plutseleg så lengje? Eg skal ikkje påstå eg la meg kjempetidleg, men likevel. …..Må eg til å setja på ringarklokka i helgene???

 

Dagen har vore heilt utan stress. Berre smårydding.

 

Noko av det første eg gjorde var å ha enno meir sukker i sirupen. Eg er i gong med noko eg har tenkt i mange år; kandisera frukt. Er komen til dag fire. Prosessen tek to veker. Spent på resultatet.

Det er så godt å ha ei helg utan planer. – Men vurderar å laga smultringar i morgon. Smultringar er ikkje nokon favoritt, men vermer ein frosne er dei gode nok. Faren min er glad i dei, så for å gleda han gjer eg det. Og det er overhovudet ikkje noko offer. Når ein får ha ein så voksen far må ein stella fint med han.

Elles vert jula slik den har vore i mange år. Huset fullt av folk. Ungane, foreldra mine, søster, tanteborn og far til ungane. Det vil seia vi vert ni stykke. Når ein er så mange vert det og mange hender som hjelpe til. Det er ikkje så sikkert at ein kan rekna med at det vert slik i årtider framover. Eigentleg er det rett så koseleg dei dagane det står på.

 

Men i kveld er eg for meg sjølv. Eg synest det også er svært fint. Trivest inne i hovudet mitt med musikk og tankar i ei herleg røre.

 

Riktig god helg.

 

 

16 kommentarer
    1. Trives også å være inni mitt eget hode! Er nokså spennende der i grunnen! Håper den kandiserte frukten blir å smake eksemplarisk – ser iallfall veldig godt ut! Ha en flott kveld videre!

    2. Bloggen din avspeiler et varmt menneske. Samtidig med at du er empatisk og følsom tror jeg du er nøktern og realistisk. Her er det ingen unødige fakter og tilgjorthet. “Bo i musikken” – DEN skjønner jeg, sjøl om jeg ikke har øreklokker. Det er nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe meg et par nå. Ja, lag noen smultringer til han far. I morgen skal jeg ringe til mor. Det er ei stund siden sist. Vi har en tendens til å bli litt “engasjerte” begge to. Dessuten er vi strie og sta begge to også, så da hender det at det blir noen “protest-pauser”! 😉

    3. Så koselig skrevet. Ja, musikk gjør susen det! Her blir det nok også smultringer for mannen i huset liker det. Jeg lager deigen og han steker. Koselig det også. Vi blir bare sju på julekvelden. Vi skulle vært tolv, men det ble litt forandring her og der. Gleder meg gjør jeg likevel. Ha en vakker adventssøndag! 🙂

    4. helgen høres fin ut =) kandisert frukt har jeg ikke hørt om ,det hadde vært spennende å høre hvordan blir til ) musikk i ørene skulle jeg også hatt no ja,det hørtes avslappande ut i grunnen

    5. Heia Mamma: Ja, hodebesøk er et veldig greit besøk :). Enig, et interessant sted å oppholde seg :))).
      Ja, er spent på dette sukkerlake eksperimentet. Må forresten ta en omgang før jeg legger meg nå. Var forresten innom å las på bloggen din, likte den godt- og tegningen var full av uttrykk. Så til tros for at vi er i forskjellige stadier kan det nok være en fare for at jeg følger deg :):

    6. karidansen: Tusen takk for en veldig god kommentar, ble glad :).
      Du må kjøpe deg lyd på ørene, ikke så dyrt – men gir stor glede.
      Veldig fint å ha en mor å kunne ringe til, men også fint å kunne være voksne og friske med hverandre. Slik etterpå kan det sikkert være fint med pause. Det viser at en er levende for hverandre. Jeg har ikke fått stekt smultringene ennå….. :).

    7. natheless: Samarbeid er alltid trivelig. Syv stykker er noen det også, det kan oppstå forandringer. Vurderer å be den tiende til julekvelden, men er vel stor sjanse for at det blir takka nei. Men har fått vite av noen som feirer aleine, og kanskje er det helt greit for vedkommende. Men da er det et valg.

    8. fruensvilje: Musikk på øret ER veldig fint, du må prøve det.
      Nå er jeg snart ferdig med kandiseringen, så du skal får om høre resultatet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg