Det som er grått

 

Det er mildt i juleland. Frå himmelen drypp det og naturen er hylla inn i grått.

 

I går bar eg både ved og hengte opp…..ikkje fugleband, men meisebollar. I dag er det ingen fuglar å sjå. Det er så grått og trist at det passar dagen.

I går skjedde noko vi visste ville skje. Men vi håpa nok at jula fekk passera.

For det er frykteleg sørgjeleg når nokon ikkje er med oss lenger. Eit søskenbarn er borte. Tenkjer på dei næraste og ikkje minst unge skuldrer som fekk ei for tung bør.

Livet og døden.

Vi som er her skal lage jul. Eg skal fortsetta med mitt. Arbeidet er ein god ven.

I går fekk eg unna meg ein del. I dag skal eg fortsetja. Baking og steiking. Og så skal eg unne meg ein kopp kaffi inn i mellom.

I morgon kjem yngste heim. I starten av veka kjem eldste. Mellomste kjem like inn i jula.

Ei veke att. Eg må rekke både ein Trondheimstur og ein tur til Kristansund. Den siste byen om bilen er ferdig.

Eg gle meg til fuglane kjem for å eta maten, til ungane mine kjem, til vi alle er samla i dei første juledagane og til at det vert ljosare dagar.

For slik er det, slik er det alltid…..det tunge og det lette , sorga og gleda…..vi lever midt i alt.

 

Ha ein riktig fin dag og ta vare på dagen, deg sjølv og gje varme til dei som treng.

 

 

16 kommentarer
    1. Ja livet er både sorg og gleder, leit med søskenbarnet ditt..men fint du venter besøk av barna dine :)) Klem og kos deg som best du kan i førjulstiden <3

    2. Fantastiske bilder 🙂 Ja, det er grått og opplett om hverandre. Jeg synes det er litt grått om dagen, både her og der, men VET det snur, og det gjør at det går greit likevel 🙂

    3. Det er trist når noen går bort,og kondolerer da en av deres nå ikke er blandt dere mere.
      Ja juln er en hyggelig tid,men jeg ser frem til den er over og solen snur så vi igjen får lysere dager )

    4. fruensvilje: Takk skal du ha. Ja, det er trist når noen går bort, spesielt når livet skulle vært så mye lengre.
      Enig, jula er fin og tida fram mor vår fantastisk :).

    5. Siv Svanem: Ja, dette har du opplevd svært nære.
      Men vi skal ta vare på at det er rødt og kjærlighet i det som er grått <3.

    6. Trist når noen nære går bort, men fint likevel at du gleder deg til forestående dager og barn som kommer hjem…..
      Fint beskrevet alt sammen…Stor klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg