Frå solsnu til romjul

Dagar har gått. Som eit hurtigtog gjennom dagane har tida gått. Og oppgåvene har stått i trengsel.

 

I dag kan eg eiga tida mi sjølv. Så eg ynskjer denne dagen lang og mest uendeleg. Huset har vore fullt av folk. Det er både triveleg og koseleg  og arbeidsamt.

Tida før jul vart spesiell. Vi fekk ei gravferd midt i alt. Etter bisettinga henta jentene og eg roser. For her har eg og to gravlagt. Derfor tok vi turen bort for å leggje på blomster for ein altfor liten gut og ei alt for lita jente.

Mest litt symbolsk var dette på den mørkaste dagen i året, da sola snur.

Sonen vart med heim frå byen etterpå. Da var to av mine komne heim til jul.  Og dei neste dagane var det berre å setja opp farten. Dei små nissane eg laga av trolldeig for 10-15 år sidan hadde hatt tida si. Vi får prøve å lage nye til neste år.

Vesle julaftan kom mellomste heim og ho hadde til og med bakt småbrød og koka karamellar som ho tok med. Da var juletreet på plass og vi kunne ta ein tur til besteforeldra. Plana om lutefiskmiddag den kvelden måtte vi skrinleggja.

Vi starta med rømmegraut på dagen julekvelden. Søster mi, som ikkje et sukker, fann mandelen og fekk derfor marsipangrisen. Kokte ris både til grøten og til riskremen første juledag.

Julekvelden var vi her alle. Mor og far, faren til barna mine, yngste søster mi med dotter og gjengen min. Det er svært hyggeleg å være såpass mange. Praten gjekk på høgt nivå.


Men da to av dei mest høglydte i selskapet, som også generelt snakkar mest om det dei er oppteke av, var heilt einige om det var best å ikkje snakka så høgt om det dei meinte, da fekk eg meg ein god latter.

Dei to jentene mine var ei svært god støtte, dei sto på og hjelpte til med maten, bordekking og rydding.

Julefrukosten har vorte mest det viktigaste julemåltidet. Det å setja seg rundt eit bord med heimlaga brød og mykje godt pålegg er herleg.

Jula er mykje mat.

Samværet er viktigast, så maten og til slutt gåvene.

No har ikkje vi ungar i jula vår for tida, vi kan alle kallast voksen. Den eldste er 92 år og den yngste 19. Vi har ei jul under kontroll. Ingen som går frå konseptet med gåvene.

Men eg fekk mykje fint og slikt eg ynskte meg.

Utdeling av pakkene.

I går starta folk å reisa. Først foreldra mine. Dei var redde for været som var meldt så dei for etter frukosten. Sonen, tantebarnet og faren til barna reiste først etter middag. Faren kom seg heim til været starta. Men det vart nok ikkje så ille her i midt Noreg.

Så da er jentene og eg att. Dei vert her enno nokre dagar. Men nyttåret vil dei feira i byen.

I dag har vi teke dagen med ro.

Jula er frykteleg koseleg med mykje folk og så er det kjempegodt når det stilnar av. Når ein kan krypa opp i stolen. Koka seg ein kopp kaffi, ta fram data’n for å blogge eit innlegg.

Riktig god jul.

 

 

10 kommentarer
    1. Koselig å se bilder og høre litt om jula di :)) Her hadde vi besøk julaften og gutta lå over til 1.dag koselig det 🙂 Ellers har det vært helt rolig her i jula..
      Eldste her på julaften var mormor på 97 år … Ønsker deg fine juledager videre <3

    2. takk for et koseligt innlegg,du skildrer dagene dine på en vakker måte ,ja du har nok hatt en god jul ))
      håper du får en fortsatt koselig romjul også

    3. Jula er gjerne ei tid for familieselskap – og også ei tid for å minnes de som ikke er sammen med oss på jorda lenger! Koselige bilder av ungene dine, boffen og av julegjestene. Det ER koselig å samles, men også godt når det blir stille igjen. Jeg har ikke vært sammen med noen utenom at jeg har vært på jobb. Det er jo litt rart, men slik blir det i år! 🙂

    4. Virker som jula har vært flott hos deg 🙂 Vi har hatt julaften med søster,og de har vært her. Ellers ikke juleselskaper. Bror syk og hans familie er der alene. Sterk influensa, går dårlig med mor med dårlig immunforsvar. Så her ble det litt annerledes. Men ikke SÅ annerledes. Feirer ikke så mye uansett.. 🙂

    5. annebe: Ja, det er koselig når ungene er hjemme, men jammen er det koselig å ta det rolig også :).
      Så heldig som har en så voksen mormor :). Takk det samme til deg.

    6. fruensvilje: Jula har vært travel og fin. Nå er det roligere, så da kan jeg endelig se innom dere hvordan dere har hatt det.
      Takk det samme til deg deg :).

    7. karidansen: Det er sant. Både minner, være sammen og få tid for seg sjøl er fint.
      Du har jobba hele jula, da kan det være godt med tid for seg sjøl. Og noen ganger blir det bare slik som du sier. Vurderte nyttårskvelden aleine, men ikke sikkert jeg får det til.

    8. frodith: Så jula ble litt utfordrende. Men håper dere hadde det hyggelig. Det er det som er viktig, om en er mange eller aleine. Ønsker god bedring til de syke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg