Meg VS eg

 

Ljoset er sløkt ute og tent inne. Her sit eg og ventar på at eg lagar middag åt meg.

 

Den står og varmar seg, så slik er oppgåva enkel. Snart skal eg legga opp på tallerken, kanskje unna meg ein akevitt og eit glas øl til.

Eg er for meg sjølv.

I dag for dei.

I går fekk mellomste vitjing av kjærasten og i dag tok han med seg begge jentene attende til byen der dei alle vil feira nytt år.

Da eg kom heim i ettermiddag var huset tømt for tobeinte, berre dei firbeinte att. Ute regnar det slik at elvane går frodande kvit. Temperaturen er tett oppunder ti grader den tredjesiste kvelden i året.

Eg fann to julegåver på pulten min i dag, dei har eg ikkje pakka opp enno.

I går kom ein pakke i posten. I den låg grøn neglelakk, den måtte eg prøva den med ein gong.

Ute bles det. Sjølv om det er mildt har eg tent opp i omnen, radioen står på. Eg har tent nokre talgljos. I kveld skal eg væra saman berre med meg. Det er litt sørgjeleg når alle fer, tenkte eg i dag tideleg…….koma heim til tomme hus…….

Og det er det.

Likevel, det er også kjempegodt å berre væra saman med seg sjølv, ingen eg skal tena, berre meg sjølv.

Så her sit eg. No venter eg på at eg skal dekke opp til meg. Eg gleder meg på mat. Trur eg er litt svolta.

 

Og det var eg. Etterpå somna eg slik at eg mest ikkje greidde vakna. No er eg mett og ikkje riktig så trøyt -.

Undrast på om eg skal dra fram tv’n eller ta ein prat med meg sjølv for å høyra korleis eg eignetleg har det…..

 

14 kommentarer
    1. det blir alltid tomt når en har hatt huset fullt for så å sitte igjen alene,men jammen kan det være litt godt det også ) du kan spise det du selv liker best,høre radio eller se på tv eller bare nyte stillheten ) håper du har en riktig så trivelig kveld

    2. Det å bare være selv kan være både fint og litt ensomt, kommer litt ann på hvordan man ser på det. Selv har jeg det så fint med bare å være med meg selv 😊 For en flott neglelakk, en fargemjeg godt kunne ha tenkt meg selv 😉

    3. Har hatt og har det omtrent som deg. Mye folk og plutselig stilt. Ja takk til begge deler….
      Jeg kjenner det er godt med en prat med seg selv etter en hektisk tid. Fin måte å ta vare på seg selv er det også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg