År som går II

 

Oppatt og oppatt skjer gjentakingane. Årstidene, fødselsdagane vekene og dagane. Tidskverna sin jamme gong.

 

På slutten av januar kjem dagen til far min. Vi er heldige som har han. Kvikk i hovudet og skrøpeleg i kroppen. Likevel er kroppen sterk. For beina tåler ein trøkk. Han tester det ut når balansen fyk vest. Beina i kroppen er like heile.

Vi skulle feira dei nittitre åra på laurdag og dagen før dagen.  Enklare for dei som har lengre reiseveg. I år var det berre første leddet som var der. Dei seks barnebarna var alle oppteke med sitt. Vi fekk ein triveleg ettermiddag med gammaldags mat. Middag og kaffi. Søtt og salt. Prat og latter.

Mor og far er heldige. Som har kvarandre og som klarar seg i huset sitt.

 

I går var ståa litt meir utfordrande. Varmepumpa hadde slege seg av.

Eg tok turen innover, dei kunne ikkje ha de slik. Av ein eller annan grunn har eg opparbeidd meg sjølvsikkerheit med varmepumpa dei har. Eg kan ingen ting, eg veit ikkje kva eg gjer – men eg får den alltid i gong. Slik i går også.

Når eg først var der kunne vi ta oss ein køyretur i det fine vårvêret i januar.  Kva var meir logisk på sjølve fødselsdagen enn det -.

Sjå her, dette vatnet brukar det å ligga is på om vinteren. Eg måtte ut å ta bilete av svanene.  Dei svømte vekk da eg kom ned til vatnet.


 

Etterpå kom regnet. Det vart ein grå, våt dag, men likevel fin. Vi køyrde å såg på havet. Det tok eg ikkje bilete av.

 

Attende kom andre systera mi som bor i kommunen, og vi vart inviterte på middag for det var så mykje att frå dagen før. Så slik vart det fødselsdagsfeiring to dagar til ende.

 

Og i dag, i dag tek eg det med ro for å lada opp til travle dagar framom.

Elles har eg ei utfordring eg ikkje er ferdig med. Som eg fekk frå dykk for ei stund sia. 

For tida….tida den går.

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, tida går og går og mye om igjen og igjen… Men mye om igjen er fine greier også så 🙂 Helt greit 🙂 SÅ fine foreldrene dine er da 🙂 Fint å ha hverandre 🙂

    2. så herlig å ha begge foreldrene sine så oppegående i høg alder,og det kaffebordet såg deilig ut )) synes du gav dem en nydelig dag da du tok dem med på en slik fin biltur

    3. Så fint di har hverandre og klarer seg selv …selv om du også bidrar litt med varmepumpe-fiksing og den slags :)) Så fint med svanene der ute på vannet, ikke mye som minnet om vinter der nei… Kos deg med kvelden <3

    4. frodith: Ja, de er heldige som har hverandre. Greit med repriser, men har denne ubehagelige opplevelsen at det går fortere og fortere :).

    5. fruensvilje: Det er veldig fint, vi er heldige alle, både vi barna og barnebarna, som får ha de i liva våre :). En biltur må til inn i mellom :).

    6. annebe: Ja, det er veldig fint. Litt må vi så klart hjelpe de med.
      Litt ergerlig at jeg bare har denne mobilen å ta bilder med ennå, den viser itt dårlig…. det var så vakkert…svaner er så nydelige fugler.
      Takk annebe, kos deg du også <3.

    7. Ja, tida den går, som du sier. Men det hørtes da ut som en flott feiring. Koselig å samles til mat og kaffe. Koselig dere fikk en så fin kjøretur også. Gode minner dette. Ha en fin kveld 🙂

    8. natheless: Takk :). Vi fikk ei trivelig helg med fin feiring her også. Du og far har fødselsdag med bare en dags mellomrom :). Riktig fin kveld til deg også :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg