Dei reiste

 

Han skjøna det boffen. Han skjøna dei for. Han er ingen dum hund.

 

I helga har han fått fleire i flokken sin. Først berre såg han. På den nye. Augo gjekk.

Kven var dette?

På slutten var venskapen forsegla. Han trengte litt tid, for dei som skal høyre til må fortena plassen. På slutten hadde han vorte ein skygge, han følgde den nye.

Helga har vore full av folk.

Eg bad om hjelp, kva skulle vi eta……og hjelp har eg fått i mengder. Ikkje berre om kva for mat, men i kutting, bæring, dekking,  vasking…..det har vore eit levande hus. På butikken hadde vi diskusjonar ved frysedisken og menyen kom fram med godt samarbeid.

I dag ville dei at besteforeldra skulle koma til middag, så nokon køyrde å henta dei og andre ordna.


 

I gårkveld vart vi sittande rundt bordet ut i dei små timane. Da klokka hadde passert to om natta kom eg på at eigentleg var eg ikkje like ung som dei andre og kanskje skulle leggja meg. Var greitt å koma etter med det også.

Vi er ein pratande familie, og dei nye som er komne er heller ikkje kløyvd for tungeband. Eg har hatt ei hyggeleg helg. Eg trur i grunn vi alle hadde det.

Eg kjende på det i går, at skuta flaut godt. Her fantes varme, kjærleik, empati, refleksjonar og gode kjensle.

 

I kveld skal det bli godt å leggja seg. Livet er ei reise med høgdedrag og dalar……i kveld kan eg konstantera at helga var god, no er eg trøyt og i morgon er ei ny veke.

 

Boffen har somna, det er godt med folk og det er godt å kvila trur eg han også tenkjer.

 

 

8 kommentarer
    1. God morgen.
      Det høres ut som et godt hjem å komme hjem til hos deg,og er dine barn like fine som det du er så ja da har dere en god heim det er godt å være i )

    2. Så koselig det høres ut hjemme hos deg, en familie som kommer sammen og snakker. Jeg føler ofte at det er sånn når jeg kommer bort til folk, venner eller familie, så står tv’n på og noen knapper på mobilen. Da blir samtalene litt avstumpet.
      Jeg har en katt som er som hunden din, nye gjester til heimen må godkjennes før hun stryker seg langs benet eller hopper opp i fanget. Denne godkjenningen kan ta litt tid :o))

    3. Er både spennende og rart og se hvordan også de firbente tar i mot nye i flokken….
      Høres ut som en veldig koselig og kanskje energigivende helg?

    4. Vera Lynn: Så artig, ble overraska over den unisone reaksjonen fra dere :). Men skikkelig koselig. Mobilen kan absolutt komme fram her også, men tv’n er ikke så mye i bruk. Og vi snakker mye.
      Dyr er artige, de har personlighet. Og de finner ut hvem de ønsker å slippe til :).

    5. maiken: Dyr har sine tanker, og de har en type vurdering.
      Helga var kjempekoselig, jeg trives sammen med barna og de har funnet seg mennesker som passer inn, og det er kjempefint.
      Jeg faller nok litt sammen etter mange inntrykk, men det MÅ bare bli bedre :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg