Titt tei

Nokre dagar labbar langbeint og stive fram gjennom livet ditt, da er det berre å klora seg fast og gjera det ein trur. Ein får alltid dei meir sindige dagane også.

 

I dag er ein slik dag.

Sindig!

Eg fann ut slik herleg frigjerande at eg trong ikkje gjera noko. Da hadde eg laga eit program som eg skjøna eg kunne leggja til sides.

Eg hadde køyrd mellomste til bussen, eller parallelt med bussen eit stykke i tidlege morgontimar. Fann ut at eigentleg var eg så trøyt at eg mest var kvalm….og eg kunne eigentleg leggja meg, om eg sjølv ga meg lov.

 

Så herleg å berre breie dyna godt over seg og sovna.

 

Det har vore stramt program over lengre tid. Etter slikt må ein få henta seg inn.

 

I helga har eg att begge jentene heime. Vi har hatt ei kjempekoseleg helg. Eg opplever dei har det bra, sjølv om mykje er usikkert og val og framtid krev sitt.

Førre helg vart ho som fylte to ti-år feira. Dei feira i kollektivet sitt to dagar til ende, først med venner og så neste dag kom vi foreldra. Dei laga effektivt pizza og var i strålande humør.

Veka som kom var travel. Eg visste det. Møte, seminar, gjennomgang og mykje ein berre måtte ta. Det gjekk greitt sjølv om eg mest vart svimmel av alt. Kofferten er enno ikkje set på plass. Slike dagar og veker prøvar eg å unngå.

 

Men det var svært godt å ta ein dag fri. Ein dag i vind og vêr. Det regnar og snøen ligg som ein marmorering oppover jordene. På tur til å gje seg for denne gong trur eg. Den har vore nokså grei denne vinteren om den ikkje startar å vise klør no.

Eg er slik passeleg lei klør og kloring.

-Vil berre ha ljoset, gleda og latteren. Slik i lang tid framover.

 

 

14 kommentarer
    1. Gratulerer med jenta som fyllte 20 ) ja dei veks og blir gode voksne og det er godt for en mor å se,så kan en slappe av og ta en dupp når en føler for det,godt du fikk sove litt du også

    2. Så kjekt med bursdagsfeiring 😀 Gratulerer så mye til veslejenta <3
      Ikke så kjekt når alt er travelt, og man ikke er helt i form. Men utrolig nok kommer man seg gjennom det også på et vis. Bra du kunne gå og legge deg igjen i dag. Det trengte du nok <3 Har det ofte sånn selv.
      Snøen har stort sett glimret med sitt fravær her hos oss denne vinteren. Det har vært et par dager med snø, såvidt 😉 Så jeg sier meg fornøyd, og håper det ikke kommer noe nå når jeg er skikkelig klar for vår 😀
      Fortsett å hvile deg du, det har du da fortjent. Finn på noe koselig å gjøre, bare for deg selv <3 Det er god terapi i det 🙂
      Klem

    3. Enig i det siste der. Jeg synes vinteren har klort fra seg nok her hos oss. Vi har ikke hatt stort med snø,men så mye tåke og glatte. Nei, nå gleder vi oss til våren! Ha en fin kveld 🙂

    4. Deilig med perioder der en kan senke skuldrene.. men ofte er det mye en skulle/ må gjøre.. sånn er det .. ikke lett å la dagene flyte..
      Fine jenter du har… Klem til deg <3

    5. Fine jenter. Ser ut til at de har en ro over seg. Er fint å være to søstre på noenlunde lik alder. Og godt når de blir så voksne.
      Viktig å ta seg inn når en kan, jeg passer også på å få slike friminutt.

    6. Eva: Takk skal du ha :).
      Travelhet og dårlig form er ikke en god kombinasjon.
      Hos deg er det vel aldri så mye snø og uansett er våren her :))))).
      Klem <3

    7. annebe: Takk :).
      “Flytedager” er det ikke så mange av, men veldig fint når de plutselig dukker opp.
      Stor klem til deg 🙂 <3.

    8. maiken: Jentene har hatt en veldig tett sammensveising siden de var små, veldig fint å se for en mor. De har plass til hverandre.
      Ja, det er viktig med friminutta :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg