Å nyta

 

Berre å koma heim utan ei plan, anna enn å nyta kvelden.

 

Min herlege kaotiske heim. Eg kunne gå ut av bilen utanføre huset mitt og det var fantastisk godt. Strå som strekte seg mot himmelen. Å vite at morgondagen har eg fri og det er meldt bra vêr.

Natta før var uvanleg, søvnen ville ikkje koma, for tankane var spretne. Eg kom meg seint på jobb, men fekk unna det et måtte……eller omtrentleg. Nokre småting står att, men det får eg ordna før konserten på søndag. Kjem nokre herlege musikarar på museet.

 

Etterpå var det handling med mor, framom ei tante og så gjekk turen heimover etter kvart.

 

Vil du være med på ein bruktbutikk sto det i meldinga frå søstera mi. Og ja, det vil eg…..men kanskje ikkje i morgon. Kanskje eg vil vaska eit golv eller setja meg i ein stol, berre for å reise meg opp att heile morgondagen, berre for at eg kan det.

“Du strålar” sa mor. “Men du må ikkje overdriva”.

 

Men det er fredagskveld, himmelen er blank og eg har ostepop i ei skål.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg