Å kjøpe, har kjøpt

For tida må eg passa på økonomien, for herr Restskatt kom på vitjing og eg må betjene han.

 

Men så har eg ferie, og noko må ein få og noko anna må ein absolutt få.

Da eg var i Trondheim gjekk turen innom Ikea.

Eg trong ljos. Og eg trong nye dørmatter.

Det vart både bordlampe, arbeidsljos, te-ljos og serviettar. Eg fann og ei slik plate til å leggje under skohylla. Eigentleg hadde eg eit ynskje om ny skohylle, men det får venta litt.

Bilete teke frå Ikea sin nettside.

 

Vi åt frukosten der. Det var nokså stille og roleg der så tidleg på dagen.

 

Etterpå dro vi ned til byen. Da sto noko viktig på tapeten. Noko av det viktigaste verktøyet vi har i dag.

Mobilen!

Både mellomste og eg måtte ha nye.

Min gamle iPhone 4S var ikkje laga til alle appene eg brukar. Så da skjermen knustest var tida komen.

Det vart ein iPhone7.

Google

 

Første bilete vart teke på Solsiden. Av ein intetanende forbipasserande.

Da eg kom heim til jentene, tok eg bilete av dei mest fotograferte på denne bloggen.

Og eg trur det stemte, at desse bileta er mykje betre enn dei gamle.

Stor skjerm har den også.

 

Så med betre ljos i stova og ny mobil, må eg seia at situasjonen ikkje er så verst.

 

Er mobilen viktig for deg?

 

6 kommentarer
    1. gratulerer med ny mobil,ja mobil må en ha,har jo ikke hustelefon lengre 🙂 nå er ikke min mobil god på bilder,så jeg bruker kamera til slikt,men kunne nok tenkt meg en ny mobil så jeg slapp å dra på kamera hver gang jeg vil ha bilder på tur :)flotte jenter du har,fine på bilder er dei også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg