Opp på tur

 

Heilt ille er ingenting. Og ein liten tur vart det denne sommaren også. Ein liten og riktig så fin tur der eg aldri har vore før.

 

Vi har snakka om det nokre gong at eg skulle kome bort på hytta som eine søstera og mannen nettopp har kjøpt. Nettopp og nettopp….det viste seg at det var ni år sidan. 

Kva er det eigentleg med tida…?

Det tok meg tre timar å køyra dit, så langt var det ikkje. Og eg er svært glad i køyring med lydbok på. Men det er slik at nokre gong passar ting ikkje. Men denne gongen passa det svært bra og dra oppover.

 

Riktig fin var den og riktig fint var det der den låg. Mellom to strender. Utan innlagt vatn og straum. Som i ein grøn tunnel. Rundt omkring var strigla hytter med all komfort. Der ein tek med seg livet ein lever dagleg. Berre å skru på ein brytar-.

Denne var ei lita perle utan alt dette. Ein stad til å kvila ut i.

Eg kosa meg frå først stund.

Søster mi er glad å leika med fargar.

Mannen er glad i ting han finn.

Til saman var hytta ein liten oase av små raritetar og idyll.

Her låg eg.

Det var ikkje slik strålande sol, men ein del sol og herleg temperatur.

Vi held til ein del på den eine stranda. Eine dagen var det både frukost og lunsj her.

Her er det bilete frå ei vandring i nærområdet.

Mykje spesiell berg- og steinartar.

Dette er visst nok minne etter krigens dagar. Trebrua utover valgte vi å væra uprøvd. Den såg ikkje trygg ut.

Det å gå seg bort i fotografering er så godt.

Men eg må seia at det var riktig godt få med seg desse dagane, sjå og oppleva nye ting.

Kva er viktigaste med ferie for deg?

 

16 kommentarer
    1. Den hytta så ordentlig koselig ut:-) Det viktigste er ikke at man har all mulig komfort, men at stedet har fin beliggenhet og sjarm:-) Flotte bilder!

    2. Dette ser ordentlig godt ut! En sånn plass man kan senke skuldrene og bare VÆRE. Og selv om vi er så avhengig av strøm, så tror jeg det må være godt i noen dager å måtte tenke litt annerledes. Det å kanskje ikke kunne gjøre det man pleier å gjøre fordi man ikke har strøm, men må gjøre andre ting. Godt i noen dager 🙂 Flotte bilder!! 🙂

    3. Herlig med slike hytte-hytter, som ikke har all den komfort som vi tar som en selvfølge.
      Forstår at skuldrene senkes og kanskje blodtrykket også i slike flotte omgivelser.
      Veldig flotte bilder, aner virkelig freden og roen der…..

    4. Det viktigste med ferie for meg er å sove lenge, og ikke har mye planer men LITT. Å ha tid til å være sammen med folk jeg ikke får tid til ellers, pga alle helger går med til familien. Jeg elsker å KUNNE være lenge oppe, men likevel sovne i sofaen tidlig om jeg vil, og å flagre rundt i fine kjoler om været tillater det 🙂 Det er deilig det 🙂

    5. maiken: Det blir en annen ro på et slikt sted, mer ro på en måte ja. Takk, kjente jeg fikk lyst til å ta bilder med det samme jeg kom dit :)) <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg