Halvveges i ferien

To veker over. To veker att. Av ferien.

Korleis har eg feriert dei siste åra?

 

Dette er den raraste ferien på lang tid, kanskje nokon gong. Eg trur året 2013 var prega av at mykje skjedde på ein krevjande måte. Så det året var ikkje dei store sprella. Året før var eg på Kreta.

Året etter tok eg med meg yngste på tur for å møte mellomste som hadde vore ute og reist på eiga hand i tre månader.  

Eg var mykje redd for henne. I tillegg hadde heile ettervinteren vore prega av vasslekkasje og renovering.

Turen gjekk til Los Angeles. Der jenta dukka opp etter ei spanande ventetid. Ho hadde feilrekna tida, og i og med ho hadde vorte fråstole telefonen halvveges på turen var det ikkje berre å ringe. Men ho kom.

Vi fekk nokre fine dagar. Der vi bevega oss rundt. Budde fleire dagar ved Venedig Beach.

Opplevde 4.juli.

Åt sushi Down Town og vitja Hollywood.

Turen gjekk attende til Noreg med mellomste på eit fly eit par timar framom oss. Plutseleg starta tårene å spruta. Nok ein reaksjon på lang tids spenning. Og å ha alle tre ungane rundt seg attende på norsk jord var frykteleg godt.

Året 2015 vart det norsk ferie og Vestlandet. Svært artig og oppleve ein landsdel eg ikkje hadde vitja før. Ferien er prega av å være forelska. Noko som var skikkeleg herleg. Sjølv om det ikkje gjekk vegen.

I fjor ferierte eg i Oslo. Og sjølv om eg var nokså prega fysisk av at noko ikkje var bra, så greidde eg å bevega meg rundt mykje, mykje meir enn kva eg hadde trudd.

I år må eg berre ta tida med ro. Og det er nok lurt, om enn litt kjedeleg. Eg får ta det att. Men eg kjenner det er godt å ikkje ha nokon andre krav enn å kjenne kroppen min sin reaksjon av det eg sprøyter inn i den.

I kveld skal eg ta mitt tredje stikk.

 

 

4 kommentarer
    1. du har mange vakre minner det er fint å se tilbake på,trist att helsa blir slik att en må ta sterke medisiner,men eg håper du har gode dager mellom stikkene så du får litt fin ferie selv om det kan være litt kjedelig i lengda :)) lykke til med dagens stikk

    2. Fine bilder fra spennende turer det her.. moro å ha slike ting en kan tenke på :)) Som du vet har jo ferie reisene mine også blitt færre og mye kortere.. skulle selvsagt orke å reise som før, men sånn er det ikke… men vi har jo hatt koselige “småopplevelser” i sommer og to overnattinger til og med :)) Håper de stikka dine funker etter hvert …og at du har koselige ting å sysle med selv om det ikke blir de store reisene :)) Klem <3

    3. fruensvilje: Takk, det varierer – men det er noen dager som er greie også. Og de setter jeg pris på.
      Det blir bra til slutt :))).

    4. annebe: Takk, ja det var fine turer.
      Skjønner veldig godt du ikke orker så lange reiser. Men “småopplevelsene” kan være riktig fine de. Handler vel om hvordan vi “stiller” inn hodet.
      Takk.Ja, håper virkelig stikka fører noe bra med seg til slutt. Stor klem til deg :)).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg