Medan sola går ned

 

Dei siste strålane ein septemberkveld trefte meg da eg balanserte i mose og lyng.

 

Så godt det var å kome heim i dag. Men sola starta å bli sid i buken. Tydeleg det lir utpå. Klokka var ikkje passert seks, eller mer korrekt atten.

Eg fekk mekka meg noko mat, frossen kyllingfilet som eg tok ut av frysaren. Så eg forsto at denne middagen ikkje vart av dei snargjorte.

 

Men plana var klar, eg tredde på meg klede for tur. Og boffen vart frå seg av glede. Eg tenkte å komme i mål med desse skritta, teljaren har fortalt meg lenge kva eg IKKJE gjer.

Skogen tenkte eg, og la i veg oppover jordet.

Sola heldt på å forsvinna no.

Eg kosta på ein selfie i det gule ljoset. Just for fun, og for å sjå attende på når eg er ung igjen….

Kantarellane som eg skulle sjå etter på ein haug var det ikkje noko å sjå til.

Konsentrasjonen var stor på turen ned, eg hadde ikkje planer om å verta liggande igjen oppi skogen. Godt fornøgd med meg sjølv kunne eg kosa meg med middagen ei stund etterpå, medan eg rekna kaloriar.

 

I kveld kom eg ikkje i mål med å eta nok mat, men akkurat det trur eg går heilt greitt.

 

 

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder fra ettermiddagstur i sol på vei ned..vakre bilder, og jammen er du vakker også, sporty og fint bilde av deg.. Fint du fikk gått tur og kost deg med mat etterpå <3<3

    2. vakre ord og vakre bilder 🙂 du var flink i dag.Ja nå minker det med sol her også,så det må nytes medan en har mulighet og solen er fremme,men en vil helst komme i hus før det mørkner for mye,iallefall om det går jegere langs skogholta :)) Skulle ønske eg kunne si eg får i meg for lite mat hi hi ,jeg får heller i meg for mye litt for ofte hi hi

    3. fruensvilje: Mat er godt, så ikke enkelt alltid…men tror du er jevnt over flink, det er det viktigste.
      Det er mer uttrykt i skogen med disse jegerne, men akkurat dette området jeg var i her kan jeg ikke tenke meg de syns det er noen vits å jakte i :)).
      Men vi må nyte dagene, fin søndag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg