Siste dagen

 

Da kan det henda sommaren er over. I dag er det grått, men temperaturen er fin for det. Likevel, når eg ser utover veka er temperaturen minkande.

 

Men slik måtte det vel gå. I dag er siste dag i september.

Eldstemann kom heim i går med den skadde handa si. I dag berre søv han. Laga egg med bønner og bacon til han. Det er nok vorte kaldt no. Men han får sova til han finn ut at det er nok søvn.

 

Og sjølv er eg i gong med det eg ikkje likar. Men eg innrømmer eg ikkje er verre etter atter eit stikk i gårkveld. Eg var faktisk like kvalm føråt, som etterpå. Trur namnet og kva det er, som gjer meg kvalm.

Men eg er eigentleg nokså fin i dag som sagt.

Eg fekk to friveker etter at fastlegen bad meg stoppa medisineringa. Revmatologen opprettheld det han først fann ut, da eg var attende no sist onsdag, at det er leddgikt eg har. Og han ville eg skal fortsetja med sprøytene, men han gjekk ned på dosen.

No skal eg prøva ut dette i sju veker, fyk leververdiane opp atter ein gong skal eg gå over på noko anna.

 

Det var eit styr dette.

Men det skal bli bra, må berre ta på dette arbeidet først, med å finna ut. Og helst ikkje mista humøret og tolmodet.

 

Kanskje eg skal ta med meg boffen for å sjå om ståa oppmed brønnen. Det er siste dag med vakt, no skal eg ikkje ha vaktansvaret før i mai. Tenk det……m – a – i………kjenn smaken av namnet………vår…….fuggelkvitter.

 

Nei, no må eg stoppa, vert sjuk av lengt til våren. Først skal hausten nytast, så vinter, jul og litt meir vinter. Oktober kan også væra fin.

 

Og der kom eldstemann opp.

 

Ha ein vakker haustdag.

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, nå må vi sette i gang å nyte hver og en årstid for SEG 🙂 De har verdi på hver sin måte 🙂 Og jeg skal på TO turer i høst. DET blir moro 🙂

    2. Synes du er en tøffing. Du klarer da det meste skjønner jeg. Ja, det er herlig å tenke at i mai, da er det fint. Men jeg vet du kan klare å nyte disse høstdagene også med fine farger, lunhet og litt mer ro kanskje. Heier på deg og håper formen kommer seg stort framover. Klem 🙂

    3. natheless: Njæ….det er veldig mye jeg ikke klare, men det skal bli bedre, jeg skal klare mer :))).
      Takk for at du heier, det setter jeg pris på. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg