Å sitja fast

Av og til er det heilt umogleg å koma laus. Fordi en forsvinn inn i noko anna.

 

I kveld greidde eg ikkje kome meg ut av bilen.

– Etter eg var framme.

Eg vart berre sitjande der.

Før dette hadde eg henta foreldra mine til ein biltur. Dei hadde funne ut vi skulle finne ein stad å ete.

“Smøla” foreslo far. Han hadde arbeidd der i ungdomen.

Men dit ville absolutt ikkje mor. Det var alt for seint syntest ho, og litt rett kunne ho ha i det. Lurt å starte tidlegare på dagen.

Så det vart Kyrksæterøra. Vi køyrde over Skardsøya og utmed kysten.

 

Eg måtte stoppe bilen å ta bilete av sola som skein på vatnet.

Bussen som kom akkurat da stoppa. Trudde sikkert eg skulle med der ute i audemarka.

Vi fann staden vi brukar å finne når vi er der og handlar. Dei serverte skikkeleg søndagsmiddag, skinkesteik med surkål, spareribs og fløytegratinerte potet. Fleire dessertar var det også.

 

Og jau, vi vart skikkeleg mette. Eg og som prøvar måtehald.

 

Så var eg heime att.  Foreldra hadde funne tv’n og Victoria.

Eg bry meg ikkje så om tv. Men eg druknar i lydbøker. Eg høyrer bok etter bok i bilen. No er den tredje boka med Ingrid til Barøy, Rigels øye av Roy Jacobsen som eg forsvinn inn i.

I bilen, i mørke, utanfor fjøset er eg med henne på leiting etter russaren. Eg må skifte cd for å høyra vidare. Eg sit fast i boka. Eg er i 1946, krigen er nett over og ingen har høyrd om Rigel som gjekk ned. Skote ned av Engelskmennene.

 

Men tilslutt klarte eg det. Da enno ein cd var høyrd ferdig. Eg kunne ikkje setje inn enno ein til.

Så derfor kom eg meg opp til huset, gjennom kaldt, vått gras. Slå på pc’n for å skriva dette før eg legg meg.

 

Likar du å lese/høyra lydbøker?

 

 

10 kommentarer
    1. Akkurat slik har eg det og med lydbøker, eg les ein drøss av slike. Tru det eller ei, har til og med lest Prosessen av Kafka, ei bok eg ikkje forstod noko av, men den sit i meg til evig tid. Roy Jacobsen er ein fantastisk forfattar.
      Foreldra dine såg lukkeleg ut for ein biltur.

    2. slik er min mann også innimellom,når han kjem fra jobben og noe går på radio,da kan han sitte lenge før han kommer på att han må ut :)) snill du som tar dine foreldre med på koslige søndagsturer,gode minner det

    3. Så koselig å ta med foreldrene ut og spise <3 Jeg pleide å ta med moren min ut med jevne mellomrom. Også når hun bodde på hjem, og fikk ypperlig mat der. Men det er noe med det lune og gode i det å være sammen. Den gode sosiale kontakten 🙂
      Åh herlighet ja...ser for meg at du sitter og lytter til lydboken, og ikke klarer å rive deg løs 😉 Hehe. Det er sånn med meg også, når jeg leser bøker. Skal bare lese ett kapittel til. Og når jeg så har lest 4 kapitler til, så har halve dagen gått, på et blunk 😉
      Lydbøker har jeg så langt ikke mestret. Jeg klarer ikke å konsentrere meg. Men jeg fikk et råd om å ha på høy lyd til å begynne med, sånn at jeg bare MÅ lytte. Men har ikke forsøkt enda. Jeg er en drømmende person, og fordyper meg i dagdrømmer hvis det er noe som engasjerer. Og da må jeg høre lydboken på ny, fordi jeg ikke fikk noe med meg 😉
      Kos deg med lydbøker. Det er godt å leve seg inn i spennende hendelser 🙂
      Ha en fin uke 🙂
      Klem <3

    4. Så koselig med sånne søndagsturer <3 Jeg blir ofte sittende fast! Deilig det, før man må gå inn og fortsette dagen/kvelden med noe annet 🙂

    5. Oldemorbloggen: Kom meg ikkje gjennom prosessen, men etterpå fekk eg ein forklarande opplysning om kva boka eigentleg handla om. Så eg har plane om å prøva på att.
      Var ikkje så klar over kva Jacobesen sto for før eg fann “Dei unsynlige”, den første av den triologien eg omtalar her. Eg lånar lydbøkene på biblioteket, men det har vore fint å hatt dei på mobilen.
      Foreldra mine er glade for å koma seg ut :).

    6. fruensvilje: Ja, en kan bli borte av det en hører i en bil :))).
      Jeg har igjen for å dele tid med foreldra mine jeg også, og denne gangen ville de absolutt spandere på meg middag :). Jeg er heldig som har de i livet mitt enda.

    7. Eva: Du savner nok moren din. Jeg er heldig som har begge her enda. Husker du skrev om at hun var med deg.
      Litt til og litt til er et kjent begrep 🙂 når en har en bok/lydbok i hånda. Jeg har fått vanskelig med å konsentrere meg når jeg leser, men øver på å ta det tilbake. Så vi har det motsatt, forsvinner inn i handlingen når jeg blir lest for.
      Bøker og historiene er et smykkeskrin. Sier det, når jeg er på biblioteket, at det er en godteributikk.
      I dag har jeg ikke kjørt bil….men i morgen – og gleder meg.
      Takk, fin uke til deg også Eva <3. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg