I gjennom

Så er eg nok i gjennom nok ein gong. Som flo og fjøre, som pulsen, som i rytmen til alt -.

 

Og kva er det eg skriv om no da, i sludd mot slutten av ein oktober månad……..

Men eg trur kanskje eg ser ein rytme i mitt eige løp -. I dagane og vekene mine.

Eg må ile til og seie at alt er mykje betre enn kva det har vore. Med smerter og slikt. Og gjett om eg er glad for det!

Det er for tidleg å vite om dette eg ser omrisset av, er rytmen eg skal leva med.

For det som er så fantastisk bra er at dagane mine i seinare tid er så mykje betre enn kva dei har vore.

Slik kort fortalt er rørslene mine slik omtrentleg på plass, kan gå i vanleg tempo, får meg opp av stolar utan stønning, greier kle på meg rimeleg greitt og greier å bære ting, tygge osv. I tillegg har eg fleire dagar med ein tanke energi.

Slikt er skikkeleg artig og svært godt.

No har eg hatt nokre dårlege dagar att, men trur eg kanskje er i gjennom for denne gongen. Fredagskvelden set eg denne sprøyta som skal ta ned immunforsvaret for at betennelsane i kroppen skal gå ned. Så det kan sjå ut som inntil fredagen, og litt etter er, eg meir nede.

Logisk.

Eg må nok like vel meir fram i tid for å sjå om dette er rytmen. Om det er det, er ein slik rytme ikkje noko problem, det går kjempefint.

 

No er eg også meir over på alternative tenkemåten, les og prøver ut. Men det treng eg mykje tid på å finne ut av. Er det nokon som har sine erfaringar med leddgikt høyrer eg gjerne frå dykk.

 

Ute er det haust. Intens haust.

I dag køyrde eg mellomste til bussen, ho skulle attende til Trondheim etter nokre dagar heime. Dagar som gjekk fort og var fulle av trivsel. Eg prøva å vekkje strikkegenet hennar. Kjøpte garn og pinnar. Garnet var så mjukt som kattungar utan klør. Litt løe. Slik at feil kunne tålast. Og ho vart ivrig på å få seg eit skjerf. Første natta etter ho hadde pinnane mellom fingrane, drøymde ho at ho strikka.

 

I gårkveld fekk eg meg eit lite sjokk da eg kika ut. Terrassen var kvit. Av snø !!!

 

På bilen har eg sommardekk enno. Litt nervepirrande kan det vera å ta ut bilden da. Men om tysdagen skal temperaturen stiga igjen, så tenkte å venta litt til med å skifta. Så da er det berre å køyra roleg.

Har starta å snakka om jula med mine. Opnar for den slik den har vore dei siste åra. Da vert vi mange, og det er svært hyggeleg. Men eg må nok planlegga enno betre i år enn tidlegare for å få det til. Det viktigaste er at vi er samla.

 

Søndagen startar å mørkna. Flyttinga av klokka gjer utslag.

No skal middagen fram. Søtpotet og karbonadekjøttdeig. Kjenner eg er litt svolten.

 

Ynskjer deg ein riktig fin søndagskveld, den siste søndagen i oktober.

12 kommentarer
    1. Så bra du føler kroppen funker bedre, håper det varer..selv om alle har bedre og dårligere dager er det de kroniske plagene som tærer mest :)) Snøen kan gjerne vente litt her..men er pent med det hvite da :)) Ser ut som du koser deg i stua… fint bilde :)) Klem <3

    2. Hadde tenkt å ha søtpotet i dag jeg og, men så var det mugg på den……Bra du har noen bedre dager etter at du fikk disse sprøytene. Det er bedre at det er litt opp og litt ned enn konstant ille! Få kan beskrive i bilder slik som du : Når du skriver at garnet er så mjukt som en kattunge uten klør…..ja da kan jeg “KJENNE” hvordan det garnet er! Nesten så jeg hører purringa til kattungen også! 😉

    3. så godt å høre att ledda og smerten er bedre ,krysser fingrane for att det fortsetter slik.Leddgikt kan ikke jeg mye om,men jeg tror personer med den lidelsen kan søke om dekt reise til varmeere land for treningsopphold,det skal hjelpe i den kalde årstiden :))
      Nå ser jeg snøen kommer sigande her også,så innen jeg kommer meg ned til bussen så har jeg mest sannsynlig en snøbyge over meg jeg også,sånn er det nytter desverre ikke å klage over det :)) ønsker deg en fin dag,og vinterdekka bør du få på nå

    4. Ja, nå er det tid å få på vinterdekk. Her skal det også bli kaldere og jeg har avtalt på mandag. Jeg kjører ikke så lange strekninger, men det kan likevel være greit…..
      Det er spennende å høre om det du gjør virker positivt i lengden, og ikke glem tipset til fruensvilje. Det hjelper garantert å komme seg sydover…..:)

    5. annebe: Takk, koser meg stort sett hjemme :). Ja, håpet er stort og lyseblått her nå :D, mye mindre smerter over lang tid….kanskje flere år siden jeg har opplevd slikt.
      Men snø er ikke å ønske etter, heldigvis forsvant den fort. Klem <3.

    6. karidansen: Søtpoteter er riktig godt….men nok ikke med mugg på :).
      Veldig positivt dette at jeg har blitt så mye bedre, men har et intenst ønske om å få slippe sprøytene, har en enormt psykisk motstand mot de.
      He, he, men garnet var skikkelig mykt. Det siste fra den strikkende var at hun hadde kjøpt seg to nøster til, for at skjerfet skulle bli skikkelig langt. Kanskje har jeg lyktes med å gjøre henne glad i strikking……..

    7. fruensvilje: Takk, ja jeg krysser alt for at fortsettelsen skal være god. Har søkt på tur, men har ikke så stor tro på at jeg får det.
      Er der kommet mys snø hos deg…..skal inn å lese i løpet av dagen. Har vært lite innom bloggen, men er endelig i gang med å LESE bok…ikke lydbok. Men håper uka di har vært fin og den kommende blir fin <3.

    8. maiken: Ja,jeg bør nok bestille meg time i morgen jeg også, men må nok vente noen dager før jeg får timen.(Husker ikke tilstanden på dekka).
      Jeg kjører en del.
      Ser på turer til landet syden :))), men de er litt for dyre de jeg kommer over. Fikk en såpass stor restskatt at jeg må være økonomisk.

    9. hos meg er det ikke snø,kun i fjellet,men en dag var den så langt nede att jeg hadde nok fått snø under sålene om jeg hadde gått tur rundt garden,nå regner det ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg