Irriterande energi

Gjennom dagane og vekene og åra oppleve ein utfordringar. Av typen irritasjon. Korleis ein vel å reagere er individuelt.

 

Dei siste dagane har eg vore meir irritert enn kva eg har opplevd på lenge. Det er inga god kjensle, men eg tenkjer det er bra……..at det kjem av meir energi i dette. Og kanskje at vekta også har gått noko ned.

Men uansett må ein prøva  sortera i snør og bartar. Dela skyld så å seia. I svært mange tilfelle kjem ein attende til seg sølv. Er det nokon som kan råd for at livet mitt er slik som det er liksom…..?!

Og ofte vert svaret slik at det er berre deg sjølv som kan gjera noko med dette.

 

Ein opplev også at folk oppføre seg irriterande, og ein kan alltids prøva å seia noko, oppdra så å seia. Men seier ein det ikkje riktig, eller at folk ikkje er mottakeleg, så hjelper det lite.

 

Men  den eksistensielle irritasjon er det i grunn ikkje andre enn ein sjølv som kan gjera noko med.

Slike irritasjonar har eg kjent lite til i det siste. Eg har på ein måte hatt nok med meg sjølv, og det var berre kjempeartig å skriva , for handlar liksom ikkje det eksistensielle om individet, om ein sjølv……..

Likevel, det handlar nok også om både perspektiv og energi.

Kva dette handlar om for meg no, er eigentleg ikkje så interessant. Men ei blanding av situasjonen og gamle draumar, innblanda av åra som går. Går så forbaska fort.

Og nok ein tanke meir energi. Absolutt meir ENERGI.

Så summa summarum er det svært bra!

 

Og det er berre eg som kan få til forandringane. Eller……det kan alltid skje noko som er positivt eller negativt som påverkar og gjev forandringar. Det er berre at negative forandringar er ikkje å ynskje.

Eg kan i alle fall tenkje gjennom situasjonen, sjå på kva ein kan forandra og kva ein ikkje kan gjer så mykje med. Uansett er det interessant hovudgymnastikk. Og det ligg utvikling i slikt.

Trur eg.

 

 

8 kommentarer
    1. Ja det er vel ofte slik at skal det skje forandring..må man “gjørra det sjæl”.. men det er jo ikke alltid så enkelt.. men små skritt i riktig retning er bra det også… :))..og SVÆRT BRA høres jo ikke dårlig ut..hehe.. Klem til fine deg <3

    2. Når dette skrives håper jeg at irritasjonen er overvunnet av livsglede! Kanskje det er høsten som setter kjepper i hjulene. Jeg synes høsten er litt gledesdempende hvertfall. Men da er det innesysler og kafebesøk som må til! Og god musikk… Ha en fin ny uke!

    3. mimremor: Musikk er kjempe viktig :). Dagene har gått både opp og ned siden jeg skrev dette, men heldigvis har irritasjonen flatet ut. Det er godt :).
      Riktig fin lørdagskveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg